Toon posts:

waar software pcmia-netwerk???

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een laptop gekregen waarbij een pcmia netwerkkaartje + kabel zat. Als ik die erin stop en de laptop opstart gaat hij het kaartje automatisch installeren en vraagt om de software, ik stop dan maar de win98 cd-rom erin maar daar staat miet de goede software op. Ook niet op de winME cd-rom.

Hoe krijg ik dit kaartje nou aan de praat?

Thanx! :)

Verwijderd

Een driver downloaden?

www.driverguide.com

user = driver
pass = all

Verwijderd

Topicstarter
kan ik niks vinden :(

iemand anders nog suggesties?

ik wil kabel-internet op mijn laptop! :'(

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 10:57

DaRoot

Some say...

Jij geeft wel errug snel op zeg!
Neem voor de grap eens de moeite om op het kaartje te kijken of er iets van een merk en type op staat. Vervolgens zoek je inderdaad bij een of andere driversite en anders bij Google ofzo...
Nog nooit vaker gedaan geloof ik?

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
en als er nou niks op het netwerkkaartje staat?

ik kan ook niet in windows aflezen wat voor een het is want zonder die installatie ziet laptop de netwerkkaart niet.

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Inderdaad dan wordt het al iets lastiger. Vraag de vorige eigenaar eens. Als ie het kaartje detecteert, geeft ie dan ook niet iets van een merknaam prijs? Heb hier een Level One PCMCIA Wireless dingetje, maar als Windows hem nog niet kent, herkent ie hem als Digital Data Communications.

Verwijderd

Topicstarter
is er niet ergens een universeel drivertje (makkelijk) te vinden? :?

Verwijderd

Topicstarter
als ik hardware decteren doe zegt ie dat hij een pcmia netwerk-kaart in pcmia-slot heeft gevonden, dus geen merk.

heb net vorige eigenaar gebeld, weet het helaas niet meer.

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Universele drivers zijn er niet nee... Je kunt eens proberen met zo'n proggie van de duitse C'T Magazin. Daarmee kun je alle PCI devices laten uitlezen qua merknaam enzo. Moet je ff kijken op http://www.heise.de/ct

• midget
  • Laatst online: 10-07 11:00
Waarschijnlijk een IBM lobudget kaartje van mr-at.nl heb ik ook thuis staat ook weinig op.
Even voor je gekeken, ze verkopen hem niet meer wel is het kaartje grijs (zilver) en kabeltje zwart.
Succes

Verwijderd

Topicstarter
dit staat op het kleine stickertje wat op het kaartje staat:
iets met part 15 fcc-rules en 2 code`s:
LE-6136
EN2911104576

verder is ie zilver met zwart plastic

het kabeltje is zwart en aan het eind zit een kastje met de kabel-aansluiting en erop zitten 3 ledjes met bij
led1 Act
led2 10/100
led3 Link

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Probeer eens een driver te installeren, gewoon een standaard driver ofzo, iets van Sitecom oid. Meestal lijken die kaarten allemaal op elkaar!

|Specs|

Verwijderd

-foute forum
-niet goed genoeg gezocht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.