heeft er hier iemand een suggestie waar je iets dergelijks kunt kopen? Het is dus de bedoeling dat ik een stekkertje/apparaatje heb waar s-video ingaat en video (coax dus) uitkomt.
Electronicaboer (Display, Correct oid)
Edit: In Arnhem ook bij Radio Piet
Edit: In Arnhem ook bij Radio Piet
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
volgens mij kan het niet met een simpel overloop adapter. wat je wel kan doe is een videorecorder pakken en daar alles op aansluiten
Kan wel, ik heb zo'n adaptertje bij mijn videokaart gekregenOp vrijdag 04 januari 2002 16:45 schreef miniK0bo het volgende:
volgens mij kan het niet met een simpel overloop adapter. wat je wel kan doe is een videorecorder pakken en daar alles op aansluiten
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Van svideo naar coax ? Lijkt me stug...
Van svdeo naar tulp (composiet) bedoel je...
Van svdeo naar tulp (composiet) bedoel je...
dat is een svideo -> composite
dat is wat anders dan er gevraagt word
dat is wat anders dan er gevraagt word
Verwijderd
Ik weet wel dat er overgangen van S-Video naar Scart bestaan, maar van overgang naar coax heb ik nog nooit gehoord....
als je toch een svideo <-> composite bedoelt (compsite is zo'n gele tulp stekkertje die op de rode en witte audiostekkers lijken) heb ik hier een schema voor jou.
http://www.epanorama.net/circuits/svideo2cvideo.html
http://www.epanorama.net/circuits/svideo2cvideo.html
Coax gaat niet werken, dat werkt weer anders.
svideo naar coax: gebruik zoals genoemd een simpele videorecorder.
Ik heb zelfs in t verleden wel eens MSX computers gesloopt, zit ook zo'n modulator in. (die heb je nodig om je signaal om te zetten naar HF). Die dingen hadden audio, video in, en +12V nodig... hele kleine metalen dingen waren dat.
Ik heb zelfs in t verleden wel eens MSX computers gesloopt, zit ook zo'n modulator in. (die heb je nodig om je signaal om te zetten naar HF). Die dingen hadden audio, video in, en +12V nodig... hele kleine metalen dingen waren dat.
Ja ik bedoelde natuurlijk composiet.
IIG bedankt heren, het was een vraag die ik stelde voor mijn collega, ik zijn vraag is hiermee beantwoord. Danku
[slotje]
IIG bedankt heren, het was een vraag die ik stelde voor mijn collega, ik zijn vraag is hiermee beantwoord. Danku
[slotje]
Pagina: 1