Hoe kan ik 2 wav files samenvoegen? bedoel niet met cooledit of audiorecorder.. is er een andere manier?? t zijn GROTE files 2x 1 gig.
Verwijderd
Waarom zou je dit in hemelsnaam eigenlijk doen? Misschien wil je het bestand een keer verplaatsen ofzo en dan moet je in een keer 2 gig kopieren!
ik weet natuurlijk niet over wat voor geluiden het gaan maar ja.
ik raad dit af.
ik weet natuurlijk niet over wat voor geluiden het gaan maar ja.
ik raad dit af.
T zijn de wav files van het geluid van een geripte DVD dus moet ze samenvoegen om het geluid aan de avi vast the zetten.. het is trouwens gelukt tnx
Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor, maar als je een DVD aan het rippen bent, kun je dan niet meteen compressen? Maar nogmaals: als je er de ruimte en de tijd voor hebt om 2 GB aan wave-files op je Hd t laten staan... Ga je gang, dan bemoei ik me er niet mee.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor, maar als je een DVD aan het rippen bent, kun je dan niet meteen compressen? Maar: als je er de ruimte en de tijd voor hebt om 2 GB aan wave-files op je Hd t laten staan... Ga je gang, dan bemoei ik me er niet mee.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nope kan niet met FAT32.. als je de vob files al samenvoegd in het begin dan is het totaal groter dan 4 gig.
Pagina: 1