Ik ben dus weer aan de slag gegaan om een glowing mouse pad te maken ... mooi persplex gehaald en op maat gemaakt ... schuinen kanten aan de zijkanten laten zagen .. alles perfect TOTDAT !! ik de ccfl er in deed ... muis muis sloeg op hol en bleef de rechtermuis knop "indrukken" ???
.. iemand anders ook dit probleem gehad ?? en wie weet er een oplossing voor
ehm ... ledjes gebruiken ?
weet ff geen andere oplossing ... snap ook niet helemaal hoe zo'n ding kan storen ...
geeft ie dan een frequency af zo'n ccfl ?
weet ff geen andere oplossing ... snap ook niet helemaal hoe zo'n ding kan storen ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Geen ideeOp vrijdag 04 januari 2002 16:32 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Verwijderd
yep die geven inderdaad een emf af met een bepaalde frequency en die kan best storen op een cordles mouse die van logitech zitten op de 27 mhzOp vrijdag 04 januari 2002 16:32 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Yep vooral je voedingmodule die geeft nog het meeste af. Kijk die module doet hetvolgende
12V kmt binnen. de voedingsmodule transformeert dit naar een hoogfrequent hoogspanningssignaal.
Dus bijv. 10.000Hz 1000 V
Scherm je voedingsmodule eens af met een stalen "Kooi".
succes
12V kmt binnen. de voedingsmodule transformeert dit naar een hoogfrequent hoogspanningssignaal.
Dus bijv. 10.000Hz 1000 V
Scherm je voedingsmodule eens af met een stalen "Kooi".
succes
hmmm ... dan is het dus vrij goed op te lossen, of iig te proberen ...
CCFL in je glowpad, inverter in je kast.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
WErkt niet .... hij stoort echt op de ccfl zelf ... hmm dan misschien m'n ccfl toch weer omruilen voor een paar ultra bright ledjesOp vrijdag 04 januari 2002 16:39 schreef TheDarkLord666 het volgende:
hmmm ... dan is het dus vrij goed op te lossen, of iig te proberen ...
Vast wel, www.conrad.nl. Superfelle LED's.Op vrijdag 04 januari 2002 16:43 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
WErkt niet .... hij stoort echt op de ccfl zelf ... hmm dan misschien m'n ccfl toch weer omruilen voor een paar ultra bright ledjesallen is me presplex maar 6 mm dik en daar past waarschijnlijk net geen ledje in ... en je heb geen ultra bright 3 mm he ?
Misschien de invertor inpakken in een metalen behuizing?
Dan ben je die storing in iedergeval kwijt.
Wel de wand van de behuizing met rubber bekleden want anders isde invertor snel verrot
Wel de wand van de behuizing met rubber bekleden want anders isde invertor snel verrot
Senile! Senile Oekaki
er staat dus dattie echt stoort op de ccfl buis ...
dus dat werkt dan ook niet ...
dus dat werkt dan ook niet ...
offtopic:
Phreak: hoe zit ut nou met jouw glowpaddie ?
Phreak: hoe zit ut nou met jouw glowpaddie ?
nou me ccfl ligt weer terug in de winkel
... ze hadden de ultra bright led's niet allemaal op voorraad dus krijg woendag een blauwe een rode en een groene
geeft denk ik ook wel een leuk effect ... jammer dat een ccfl niet is gelukt maar ja weer wat geleerd he ..
Verwijderd
ahh eas toch makkelijk op te lossen geweest had de frequencie van de invertor ook nog wel kunne verranderen
Verwijderd
Tja niet echt slim van je he. Wel leuk maar blijkbaar vind die muis van je het niet helemaal lekkerOp vrijdag 04 januari 2002 16:30 schreef MoSc2001 het volgende:
Ik ben dus weer aan de slag gegaan om een glowing mouse pad te maken ... mooi persplex gehaald en op maat gemaakt ... schuinen kanten aan de zijkanten laten zagen .. alles perfect TOTDAT !! ik de ccfl er in deed ... muis muis sloeg op hol en bleef de rechtermuis knop "indrukken" ???.. iemand anders ook dit probleem gehad ?? en wie weet er een oplossing voor
Verwijderd
Toch wel grappig, heb je een cordless mouse, maar wel een pad met cord 
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Verwijderd
En die storing zal dan niet via de 2 hoogspanings draadjes uitgezonden worden!?Op vrijdag 04 januari 2002 17:33 schreef _bas_ het volgende:
Misschien de invertor inpakken in een metalen behuizing?
Juist ja, heeft dus totaal geen zin.....
Muis op 800Mhz zal er geen last van hebben.
Verwijderd
was daar zo vreemd aan, de muis beweeg je de hele dag en ik neem aan dat jij niet de hele tijd de pad heen en weer zit te slepenOp vrijdag 04 januari 2002 20:47 schreef BananeKoning het volgende:
Toch wel grappig, heb je een cordless mouse, maar wel een pad met cord
Pagina: 1