Toon posts:

Soldier of Fortune

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het spelen van Soldier of Fortune (via internet) vertraagt mijn computer zodra er andere spelers mijn richting oplopen.
Loop ik alleen op zoek naar wapens dat gaat het beeld vloeiend?
Heeft dit te maken met mijn videokaart (Asus V7700 AGP 64 MB Geforce 2 GTS) of met iets anders.

Alvast bedankt.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

En WAT voor internetverbinding heb je?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

En heb je het ook als je stand-alone speelt? Zo nee, dan ligt het waarschijnlijk aan je internetverbinding.

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 16:18 schreef FoolZero het volgende:
En WAT voor internetverbinding heb je?
Da's wel handig om te weten ja :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een directe LAN verbinding
512 Kbps met Quicknet!

Verwijderd

Misschien ligt het aan de server?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Lag?

:9

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 04 januari 2002 16:21 schreef DeX het volgende:
Lag?

:9
Geen slechte mogelijkheid natuurlijk.

Nu ben ik niet echt een SoF speler, maar ik kan me niet voorstellen, dat er geen optie is om de ping van alle spelers te zien. Kijk anders even of er een aantal spelers een (te) hoge ping heeft.

Mare door mijn verhuizing ligt mijn kabelverbinding er tijdelijk uit en connect ik middels een 33k6 modem :r
UT spelen op een Jolt of Demon server gaat prima als ik een lege server bezoek (ping rond de 300 :'() wanneer er dan andere spelers komen, dan kan ik wel mijn eende pakkie aantrekken en 'sitting duck' spelen, want dan is er meer lag dan frag... :'(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Het moest haast wel aan inet instellingen liggen.Je pc is er snel genoeg voor,heb je in SOF niet iets als netspeed zoals in UT ?

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 14:26

T-8one

take it easy, take a sisi

dmv q of u (bij standaard instellingen) kun je in SOF je ping bekijken

ik speel sof vaak online met isdn verbinding en dat gaat prima. probeer anders eens een andere server waar de ping wat lager is.
door op "ping" te klikken in de lijst met servers kun je zien welke server de laagste of hoogste ping heeft.

op www.soffiles.com stond geloof ik een progje dat heette "laglower" ofzow om je lag of ping te verlagen dacht ik. weet ik niet zeker of het werkt want ik heb het zelf niet gebruikt.

suc6 ermee

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 16:56
Op vrijdag 04 januari 2002 16:19 schreef se7enn het volgende:
Ik heb een directe LAN verbinding
512 Kbps met Quicknet!
mwah ligt niet aan zijn i-net... heb nl. dezelfde en speel ook wel vaak SoF en dat loopt dan ook perfect (en zelfs CS spelen we met 5 man tegelijk over dezelfde lijntje en we trekken een ping van 20-30 per man :7 ).
denk eerder mischien een foutje ergens in driver installs ofzo?
Pagina: 1