nieuwe kernel, uncompressing linux ... :Z

Pagina: 1
Acties:

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
ik heb 2.4.17 gecompileerd en via lilo opgestart, nu staat er al een tijdje uncompressing linux, dit hoort toch niet zolang te duren? met 2.2.20 duurt dat 5 seconden en dan gaat ie g'woon verder. Kernel opnieuw compileren had ook geen zin.

Verwijderd

Van 2.2.x naar 2.4.x heeft een aantal updates nodig. Zie je kernel source dir /Documentation/Changes .

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 16:12 schreef janjanjansen het volgende:
Van 2.2.x naar 2.4.x heeft een aantal updates nodig. Zie je kernel source dir /Documentation/Changes .
k, thnx :)

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op vrijdag 04 januari 2002 16:12 schreef janjanjansen het volgende:
Maar heeft dat wat te maken met het niet uncompressen :?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Heb je hem wel voor het goede processortype gecompiled? (De default config staat op pIII dachtik... vraag me niet waarom).

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 04 januari 2002 19:44 schreef deadinspace het volgende:
Heb je hem wel voor het goede processortype gecompiled? (De default config staat op pIII dachtik... vraag me niet waarom).
Tsja, hij zal ergens op moeten staan, anders krijg je straks misschien een kernel met universele processor-ondersteuning ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op vrijdag 04 januari 2002 20:32 schreef wouzer het volgende:
Tsja, hij zal ergens op moeten staan, anders krijg je straks misschien een kernel met universele processor-ondersteuning ;)
Ik ben met doodinderuimte eens, dat P3 geen handige keuze is.. Zet die standaard op I386, en een hoop 'oeps m'n kernel doet-ut-niet'-threads zijn overbodig :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op vrijdag 04 januari 2002 20:46 schreef moto-moi het volgende:

[..]

Ik ben met doodinderuimte eens, dat P3 geen handige keuze is.. Zet die standaard op I386, en een hoop 'oeps m'n kernel doet-ut-niet'-threads zijn overbodig :)
Mailtje naar Linux namens NOS? :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zaterdag 05 januari 2002 08:51 schreef mithalph het volgende:
Mailtje naar Linux namens NOS? :P
Zullen we die maar naar Linus sturen in dat geval ? :D

Ach, ik heb er geen last van, maar ik snap de achterliggende gedachte in dit geval niet zo...

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
Jaja, NOS erbij =]

zeroxcool.net - curity.eu

Pagina: 1