Beamer op tv

Pagina: 1
Acties:

• Zoppie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb een beamer en wil mijn tv daarop aansluiten.
Op de beamer heb ik de volgende extra ingangen video(een gele tulp stekker) and s-vhs.

Op de tv(sony) kan ik de volgende uitgangen aangeven av1..3 en yc..
Daarnaast heb ik achterop twee scart aansluitingen en voorop een svhs en een video + audio, maar ik heb het gevoel dat deze alleen maar ingangen zijn en geen uitgangen.

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:58
Op de duurdere tv's wil er nog wel eens 1 scart aansluiting tussen zitten die bidirectioneel is. Dat is meestal AV1, controleer dat eerst zou ik zeggen. Anders moet je of een aparte tv tuner kopen, of een de tuner van een vcr gebruiken. Eventueel kan een pc tv kaart je beamer ook van signaal voorzien.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Misschien is het een idee om gewoon de video aan te sluiten op de beamer? Desnoods schaf je een el cheapo videorecorder aan en gebruik je deze alleen als tuner.
Verder heb ik geen flauw idee of een TV ook kanalen voor output heeft. Het lijkt me eerlijk gezegd niet echt logisch...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

mijn tv (JVC) ondersteunt ook 'copying' van bijvoorbeeld TV naar EXT2, of van ext1 naar ext2, maar dat gebruik ik niet *D

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Op vrijdag 04 januari 2002 15:59 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Op de duurdere tv's wil er nog wel eens 1 scart aansluiting tussen zitten die bidirectioneel is.
Hmm.. Ik dacht dat dat standaard was bij de meeste scart-aansluitingen..
(je kunt met je video toch ook via het AV-kanaal opnemen, waarbij de tv-tuner dus wordt gebruikt!?)

Naja, ik kan het natuurlijk ook mishebben ;)

• Zoppie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Oke een video is ook aanwezig, maar welke uitgang pak ik dan (de scart op de video?)

Verwijderd

Bij onze Sony TV is AV1 ook Bidirectioneel, het logo op de ab is zo'n tv'tje met een pijltje naar buiten :)
Pagina: 1