Als je de upgrade doet van home naar pro dan vervalt de garantie heb ik gelezen. Nu wou ik even weten of t vaak voorkomt dat die modem kappot gaat. Ik heb nl. niet zulke goede ervaringen met kpn apparatuur. Quatrofox al 3x kapot gegaan. Ik zit daarom sterk te twijfelen of ik de tweak wel zou doen.
Volgens mij is Alcatel niet van KPN.....Op vrijdag 04 januari 2002 15:45 schreef Erik19 het volgende:
Ik heb nl. niet zulke goede ervaringen met kpn apparatuur. Quatrofox al 3x kapot gegaan. Ik zit daarom sterk te twijfelen of ik de tweak wel zou doen.
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Verwijderd
ik geloof dat kpn niet zo moeilijk zou doen, met kapot getweakte modems, maar alcatel weer wel.
KPN zal het worst zijn, die schrijven gewoon het geld af, maar Alcatel laat wel de garantie vervallen idd bij modems waarmee is 'geprutst'. Denk dus ff goed na of je het eigenlijk wel allemaal wil. Het zal vast goed gaan, maar als dat niet zo is, dan kost het je je modem.Op vrijdag 04 januari 2002 16:42 schreef _JUSTICE_ het volgende:
ik geloof dat kpn niet zo moeilijk zou doen, met kapot getweakte modems, maar alcatel weer wel.
Verwijderd
Je kan um toch ook weer terugtweaken als het fout gaat? Je veranderd niets spannends in de modem, 1 bitje.
Als je modem echt stuk is, dus totaal niet meer start, dan kunnen ze dat bij Alcatel ook niet meer zien omdat ie stuk is
Als je modem echt stuk is, dus totaal niet meer start, dan kunnen ze dat bij Alcatel ook niet meer zien omdat ie stuk is
Verwijderd
Alles wat KPN levert wordt door derden gemaakt.Op vrijdag 04 januari 2002 15:45 schreef Erik19 het volgende:
Als je de upgrade doet van home naar pro dan vervalt de garantie heb ik gelezen. Nu wou ik even weten of t vaak voorkomt dat die modem kappot gaat. Ik heb nl. niet zulke goede ervaringen met kpn apparatuur. Quatrofox al 3x kapot gegaan. Ik zit daarom sterk te twijfelen of ik de tweak wel zou doen.
Bij gebruik zoals het bedoelt is gaat apparatuur overigens maar weinig kapot. Bij sommige wel 3x dus lijkt me het antwoord hierop simpel, niet mee kloten als je er geen kaas van hebt gegeten.....
Ik weet niet hoe dat tweaken gaat, maar Alcatel heeft zelf vast wel een manier om te zien/meten wat er mee gebeurt is.Op vrijdag 04 januari 2002 17:14 schreef thaduck het volgende:
Je kan um toch ook weer terugtweaken als het fout gaat? Je veranderd niets spannends in de modem, 1 bitje.
Maar nogmaals, ik weet verder niet hoe dat tweaken gaat. Misschien kan Alcatel dat wel helemaal niet zien. Maar zoals ik al eerder zei, zou ik eerst kijken of je het eigenlijk wel wil. Daarna pas kijken of je deze risico's wil lopen..
Verwijderd
Je veranderd 1 bitje, meer niet. Dus lijkt me stug dat ze dat kunnen traceren. En zo wel, dan ga je je gewoon van de domme houden lijkt meOp vrijdag 04 januari 2002 17:28 schreef DJTimo het volgende:
Ik weet niet hoe dat tweaken gaat, maar Alcatel heeft zelf vast wel een manier om te zien/meten wat er mee gebeurt is.
Maar nogmaals, ik weet verder niet hoe dat tweaken gaat. Misschien kan Alcatel dat wel helemaal niet zien. Maar zoals ik al eerder zei, zou ik eerst kijken of je het eigenlijk wel wil. Daarna pas kijken of je deze risico's wil lopen..
[lame opmerking]
Hamer doet ook wonderen, zien ze het nooit meer
[/lame opmerking]
als het kaduuk is dan kan je het ook niet meer terugtweaken.Op vrijdag 04 januari 2002 17:14 schreef thaduck het volgende:
Maar dat betekend niet dat ze even een coredumpje uit de flashrom kunnen pakken. en als ze daar je mooie nat-rules heeft kunnen vinden....
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
LOLOp zaterdag 05 januari 2002 01:11 schreef thaduck het volgende:
[lame opmerking]
Hamer doet ook wonderen, zien ze het nooit meer
[/lame opmerking]
Een getweakt modem is toch weer terug te tweaken
. Of kunnen ze dit zien
.
Als je je modem nog kunt bereiken kun je 'm terugtweaken en dat is niet te zien voor hen.
Als je het echter GOED vernaggelt...
Als je het echter GOED vernaggelt...
Verwijderd
Ik heb net m'n alcatel getweaked, en het kan haast niet fout gaan...
Als je deze handleiding volgt, kom je er echt wel zonder problemen uit...
http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_alcatelhack.htm
Staan plaatjes en alles bij, zolang je niets anders doet dan wat er gezegt wordt op die site, kan er niks fout gaan.
het kan pas fout gaan als het niet meteen lukt en je zelf begint te klooien met de instellingen.....(wat overigens mijn werkwijze altijd is....wel risicovol
)
Als je deze handleiding volgt, kom je er echt wel zonder problemen uit...
http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_alcatelhack.htm
Staan plaatjes en alles bij, zolang je niets anders doet dan wat er gezegt wordt op die site, kan er niks fout gaan.
het kan pas fout gaan als het niet meteen lukt en je zelf begint te klooien met de instellingen.....(wat overigens mijn werkwijze altijd is....wel risicovol
Pagina: 1