Toon posts:

Nieuwe Comp vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een nieuwe computer eind dit jaar te kopen en wil hierbij zon beetje lekker koel systeem die zorgt dat ik goed kan gaan overklokken, ben van plan om eerst de kast te kopen daarna een digidoc 5 en daarna eind v/h jaar de rest iemand uit ervaring of dit een goede manier van een systeem samenstellen is? me pa zegt dat ik alles maar in een keer moet gaan kopen maar ik wil lama zegge eerst de kast: Antec SX1030B/Antec SX1040B en daarna de digidoc en daarna pas eigenlijk een paar maand/kwartalen later het mobo en de rest.

BVD

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Leuke 'PC' dan met alleen een DigiDoc erin :+
Waarom wil je het op deze manier doen?
Ik hoop niet om de airflow te testen? Dat is namelijk niet erg 'eerlijk' in een lege kast.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:47

talin

ES-MA

maak een lijstje wat je allemaal precies wilt hebben .

en dan gewoon blijven zoeken totdat je alles gelezen en goed / goedkoop gevonden hebt .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Lijkt mij verstandiger om alles in een keer te kopen je weet nooit wat voor nieuws uitkomt tzt.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Topicstarter
later het jaar scooter verkopen, belasting terug, meer tijd voor werk: meer geld plus dat er superveel nieuwe mobo's en videokaarten aankomen, wil dus die mooie kast en die digidoc alvast hebben voor in deze pc en dan koop ik later dit jaar de rest van het systeem

• talin

talin

ES-MA

Op vrijdag 04 januari 2002 15:52 schreef Marsmellow het volgende:
later het jaar scooter verkopen, belasting terug, meer tijd voor werk: meer geld plus dat er superveel nieuwe mobo's en videokaarten aankomen, wil dus die mooie kast en die digidoc alvast hebben voor in deze pc en dan koop ik later dit jaar de rest van het systeem
- gebruik je enter toets es wat vaker -> leest wat makkelijker !

stel je voor dat er later dit jaar een veeeel mooiere kast uitkomt ?

wat doe je dan met die verouderde kast die je nu al hebt gekocht ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
vind deze toch wel heel erg mooi hoor!!!
Maja dat zou natuurlijk wel kunnen ja.
Maar komen er nog wel veel nieuwe kasten uit dit jaar bij weten die net zo mooi zijn en cool?
Moet een vriend namelijk jalours maken omdat zijn pa net een P4 1,5 Ghz heeft gekocht van compaq voor 4000 plus de HP 845C voor 400, had dus ff 2x zo snel systeem kunnen samenstellen voor hun voor 3000 a 3500 maar dat wilden ze niet dus moet ik ff het goede voorbeeld geven

>:)

• talin

talin

ES-MA

Op vrijdag 04 januari 2002 16:00 schreef Marsmellow het volgende:
lap text met weing alinea's >:)
dus jij kunt nu een systeem samenstellen voor 3000,- dat 2 x zo snel is als/dan een p 1,5 :?
NOFI

anyway .
veel plezier met het samenstellen van je nieuwe systeem .

Verwijderd

Topicstarter
heb je nie gelezen dat je de p4 op 3 Ghz kan draaien met waterkoeling?

;)

• talin

talin

ES-MA

Op vrijdag 04 januari 2002 16:05 schreef Marsmellow het volgende:
heb je nie gelezen dat je de p4 op 3 Ghz kan draaien met waterkoeling?

;)
ik heb ook al eens gelezen dat er iemand over water kon lopen een paar duizend jaar geleden !

wakker worden het is al 16.00 uur !

Verwijderd

Topicstarter
Argh 1600 d8 dat het 800 was, naja thx anyways voor info m8
Pagina: 1