Hoi even een vraagje aan de heren experts hier. Morgen ga ik samen met een maat van me me kast modden. Ik heb op dit moment een HX08 met vooronder een 80mm Sunon en bovenin 2 Sunons 80mm. Nu wil de onderste 80mm naar de bovenkap zetten en voorin mijn nieuwe Delta 190CFM 120mm plaatsen. Echter deze is me te luidruchtig en te krachtig en ik wil hem trimmen m.b.v. een Rheostat. Ook komt er een venster in met 2 CCFL's dus daar heb ik ook 2 schakelaars voor nodig.
Op de frontplate wil ik nu strax 2 rheostats hebben voor het regelen van de fans(1 voor de intake en 1 voor de exhaust:3 80mm Sunons) + 2 schakelaars voor de Neons. Aan de achterzijde wil niet een enorme kabelbrij hebben, dus wil ik daar een Fanbus voor maken voor de fanaansluitingen. Hoe kan ik nu het beste het elektrisch schema opzetten zodat ik alles mooi en netjes kan aansturen zonder een enorme kabelbrei te krijgen. Ik zie overal wel mooie schema's maar vaak of alleen switches met 0/5-7/12V of alleen Rheostats. Nooit een combo. Ben niet superhandig, dus als iemand mij zou kunnen helpen, héél Graag
Bij voorbaat dank.
PS zijn 10W 25Ohm Rheostats goed genoeg voor het trimmen van de fans ?
Op de frontplate wil ik nu strax 2 rheostats hebben voor het regelen van de fans(1 voor de intake en 1 voor de exhaust:3 80mm Sunons) + 2 schakelaars voor de Neons. Aan de achterzijde wil niet een enorme kabelbrij hebben, dus wil ik daar een Fanbus voor maken voor de fanaansluitingen. Hoe kan ik nu het beste het elektrisch schema opzetten zodat ik alles mooi en netjes kan aansturen zonder een enorme kabelbrei te krijgen. Ik zie overal wel mooie schema's maar vaak of alleen switches met 0/5-7/12V of alleen Rheostats. Nooit een combo. Ben niet superhandig, dus als iemand mij zou kunnen helpen, héél Graag
Bij voorbaat dank.
PS zijn 10W 25Ohm Rheostats goed genoeg voor het trimmen van de fans ?
PSN-ID: Thunder76nl