Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[spam] telfort spam

Pagina: 1
Acties:

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
:r krijg ik net WEER zo'n smsje van telfort. En ik had een maand geleden al aangegeven dat ik daar niet zo van hou.

Dus ik bel ze op:
"jah, uh" zegtie muts,
"Dat was een foutje, en we doen het nu anders, je moet nu SCHRIFTELIJK zeggen dat je het niet wilt"
Dus ik lachen,
"Nou dan wil ik mijn abbo opzeggen"
"Ohw ohw owh owh"
"Dus verbind me maar door met diegene die dat gaat doen"
"Dat moet ook schriftelijk"
"DOEI! <KLIK>"
halve zolen :r

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:46
Wat hebben die lui van Telfort te melden dan aan jouw?
Ik heb Ben en die doen dat soort dingen niet. Ik ben wel benieuwd wat ze dan allemaal vertellen in dat SpaMS

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Stuur gewoon een smsje terug. ;)

Ik heb van D* tot nu toe alleen nog maar een smsje mogen ontvangen met de beste wensen.

Verwijderd

hi doet dat ook... nieuwste aanbiedingen door smsén naja als t niet elke dag is maakt het mij niet zoveel uit :+

• Nielsz
  • Niet online
"Vraag nu uw eigen gratis visitekaartjes aan en win 3 maanden gratis abbo. ga naar telfort.nl/clarity ook als je geen sms wilt ontvangen"

De eerste ging over maxima ofzo :?

Verwijderd

de SMS:

"Vraag nu uw eigen gratis visitekaartjes aan en win 3 maanden gratis abonnementskosten! Ga naar www.telfort.nl/calarity. Ook indien u geen sms wilt ontvangen." Afzender: Telfort Verzonden: 12:22:30 04-01-2002

• Nielsz
  • Niet online
Maar op die url is geen info te vinden hoe ik me af kan melden btw :r

Verwijderd

zeer irritant ja.
Ik had ze ook gebeld dat ik het niet wou hebben en tot nu geen smsje van ze gekregen :)

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 04 januari 2002 15:48 schreef happyman112 het volgende:
zeer irritant ja.
Ik had ze ook gebeld dat ik het niet wou hebben en tot nu geen smsje van ze gekregen :)
Nou, bij mij 'was er iets fout gegaan, meer mensen hebben het al aangegeven' |:( doe het dan niet zou ik zeggen :{
Pagina: 1