Ik heb een Pioneer MD-Deck en een Midiman Audiophile 2496 audiokaart met digitale uitgang (S/PDIF). Inmiddels heb ik een coax-kabel gekocht (10m) en mijn audiokaart digitaal gekoppeld aan mijn md-deck, zodat ik rechtstreeks mijn mp3's op minidisc op kan nemen.
Alleen is er één probleempje. Als ik bijv. Winamp aanzet en een nummertje afdraai, pikt mijn Pioneer Md-Deck pas +/- 3 sec. later het audiosignaal op, zodat hij elke keer de eerst 3 seconden van een mp3tje overslaat. Dit doet hij ook tussen de nr's door. Telkens als Winamp op een ander nr overspringt geeft mijn Minidisc-speler aan dat hij even geen normaal signaal ontvangt (DIN-UNLOCK ERROR). Volgens mij is hij dan gewoon zijn digitale signaal kwijt.
Eigenlijk zou er een soort digitaal rustsignaal moeten zijn tussen de nr's...
Kan iemand mij hiermee helpen???
Alleen is er één probleempje. Als ik bijv. Winamp aanzet en een nummertje afdraai, pikt mijn Pioneer Md-Deck pas +/- 3 sec. later het audiosignaal op, zodat hij elke keer de eerst 3 seconden van een mp3tje overslaat. Dit doet hij ook tussen de nr's door. Telkens als Winamp op een ander nr overspringt geeft mijn Minidisc-speler aan dat hij even geen normaal signaal ontvangt (DIN-UNLOCK ERROR). Volgens mij is hij dan gewoon zijn digitale signaal kwijt.
Eigenlijk zou er een soort digitaal rustsignaal moeten zijn tussen de nr's...
Kan iemand mij hiermee helpen???