wordt Nextwish.orgŽs cs scripts(http://www.nextwish.org/mods/script/cstrike.shtml) doorPB gezien als cheat? Omdat er ook wat anders functies inzitten (Unzoom Crosshair color cycler. Which when pressed will change the color of the unzoomed moving crosshair. )
Zou best kunnen ja, maar wat heb je nou aan PunkBuster? helemaal niks! Beter Jedi, werkt fantastisch!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Jedi raakt ook al achter!Op vrijdag 04 januari 2002 15:15 schreef MastahBlastah het volgende:
Zou best kunnen ja, maar wat heb je nou aan PunkBuster? helemaal niks! Beter Jedi, werkt fantastisch!
al pakt die nog weleens OGC/Flautz/XQZ2 mensen
Verwijderd
ik weet niet of Punkbuster dat ziet
maar ik kan vertelen dat er genoeg cheats zijn die elk anti-cheat programma door komen.
Ik heb het zelf gezien, maar ben zelf nog niet aan testen toe gekomen.
Maar die anti-cheats programma lopen echt enorm achter
ps. ik gebruikte de cheats voor het testen en dus niet om echt te cheaten, kom niet bij mij zeuren voor de cheats tenzij je ze ok wilt testen maar dna moet je een echt een erg goeie reden hebben.
maar ik kan vertelen dat er genoeg cheats zijn die elk anti-cheat programma door komen.
Ik heb het zelf gezien, maar ben zelf nog niet aan testen toe gekomen.
Maar die anti-cheats programma lopen echt enorm achter
ps. ik gebruikte de cheats voor het testen en dus niet om echt te cheaten, kom niet bij mij zeuren voor de cheats tenzij je ze ok wilt testen maar dna moet je een echt een erg goeie reden hebben.
Heb goede reden!!Op vrijdag 04 januari 2002 15:50 schreef wired het volgende:
Wil weten welke bestanden die cheats vna je in de HL/CS dir gooien
D8 dat paladin op dit moment De shit was
Kenners weten waarom
Verwijderd
PunkBuster is nutteloos.
en nee dat wordt neit gezine als een cheat, die crosshair adjust, gewoon een 'natuurlijke' HL variable....
en nee dat wordt neit gezine als een cheat, die crosshair adjust, gewoon een 'natuurlijke' HL variable....
Jedi(voor oudere cheats) + Dillusion(de nieuwere) plugins schijnt goed te werken.
oogjes open, snaveltjes dicht
kerstmanneke, en wired? rentone???!!! me = freakin.mastah! me knows u!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
waar slaat dit op?Op vrijdag 04 januari 2002 16:42 schreef MastahBlastah het volgende:
kerstmanneke, en wired? rentone???!!! me = freakin.mastah! me knows u!
Disolusion paky tot OGC 6.11 maar lagged enorm!Op vrijdag 04 januari 2002 16:37 schreef El_Mundo het volgende:
Jedi(voor oudere cheats) + Dillusion(de nieuwere) plugins schijnt goed te werken.
ej Mastah
Het zal gewoon moeten kunnen, al mijn buy-scripts werken ook gewoon met pb
Pagina: 1