ik ben nu ook van plan een nieuwe amp te kopen, om de speakers uit http://gathering.tweakers.net/Forum18/HTML/000203.html aan te hangen.... d'r hoeft eigenlijk alleen een on/off knop aan te zitten, en een volume regeling... that's it... moet uiteraard wel goeie kwaliteit zijn... welke kan ik 't beste nemen?
ROTEL maakt erg goed spul. Zeer lage harmonische vervorming. Ook de prijs valt best mee.
Houdoe
Als ik jou was zou ik wel toonregeling doen. Niet omdat de klankkleur van de speakers/versterker niet realistisch is, maar omdat je soms nog wel eens wat minder goed opgenomen CD's hebt, dan is het wel handig hoor, ik heb er zelf ook wel ervaring mee, heel irritant die soort CD's.
Als je een cd-speler met volume-control hebt, dan heb ik 1 of 2 harman-kardon eindversterkers voor je te koop: type PA2200, 29 kilo per stuk, als monoblok 200 watt continue FTC aan 8 ohm (20Hz-20kHz), als stereo-amp 130 watt aan 4 ohm, met <0,08% vervorming. Verder 75 amp. stroom-burst. Signaal-ruisverhouding 118 dB. Per
twee: 1500 piek. Per stuk f800.
Aan je speakers te zien wil je flink beesten: daar zijn deze harman/kardon uitermate geschikt voor.
Als je geen volume-control op je cd hebt, heb ik ook nog een voorversterker van Musical-Fidelity te koop.
Als je geen interesse hebt, Rotel is inderdaad ook een goede keus!
twee: 1500 piek. Per stuk f800.
Aan je speakers te zien wil je flink beesten: daar zijn deze harman/kardon uitermate geschikt voor.
Als je geen volume-control op je cd hebt, heb ik ook nog een voorversterker van Musical-Fidelity te koop.
Als je geen interesse hebt, Rotel is inderdaad ook een goede keus!
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Het is de X-pre (buizen). Hij is ongeveer 2 jaar oud. Gekocht bij Stuurt en Bruijn in Den Haag. Met org. verpakking e.d. Nieuwprijs 795,-, te koop voor 450,-.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Pagina: 1