Ik heb gisteravond wat demootjes liggen afspelen en nu is mijn fps gezakt naar conbstant 10.
Ik heb een Geforce2MX, PIII900, CS met alle updates. Fps_max "60"al geprobeerd, maar doet niks, weet iemand waar dit aan kan liggen?
Wat voor demo's veel mannetjes ? High quality skins ? welke drivers, iets meer info.
Gewoon een demo van CS, met record x in console. Ik heb Detonator Drivers, ben ik nu ff aan het reinstallen, dan kijk ik nog eens.
Heb CS al eens gereinstalld, werkte ook niet.
Heb CS al eens gereinstalld, werkte ook niet.
Hmm ik heb fps_max op 150, met 100 haalt hij maar 60 fps, en met 150 haalt hij 99...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik heb hem op max_fps 999 staan, bij een timerefresh (in console) haal ik in hoogste res alles hoog nog meer dan 375 fps 
Dat stomme metertje ingame kan gewoon niet meer dan 99 fps laten zien. Moet je maar eens gewoon timerefresh doen, dan zie je het werkelijke aantal fps.
Dat stomme metertje ingame kan gewoon niet meer dan 99 fps laten zien. Moet je maar eens gewoon timerefresh doen, dan zie je het werkelijke aantal fps.
Pagina: 1