ja hier is ie dan (eindelijk blauwe ledjes van conrad binnen, na 4 weken
)
Maar goed hij doet het dus, ik heb het felste 5mm ledje van conrad direct aan de 5v van de PS2 gesoldeerd, dus hij is nu altijd op zijn felst (heb er wel een weerstand van 47Ohm tussengedaan, hopen dat het genoeg is
, zal wel niet maar dan koop ik wel weer een nieuwe).
Eerst deed ie het niet als ik hem gewoon op de aansluitingen soldeerde van de ouwe rode led, dan wou die op een of andere manier niet op zijn felste stand gaan staan en dan doet ie het kut. Toen heb ik dus de 5V lijn van de PS2 gepakt, toen deed ie het weer niet
, en toen heb ik een beetje zitten emmeren met de richting van het LEDje, want deze led heeft een veel kleinere stralingshoek dan die rode dus die moet preciezer gericht staan. Na een 30min. kloten doet ie het. Hier zijn weer wat pics (je kan zien dat het blauw is maar daar houdt het ook bij op. Konden ze bij chello niet gewoon gratis een digicam ipv zo'n crappy webcam geven?, nou ja kijk een gegeven paard niet in de bek
).

Maar goed hij doet het dus, ik heb het felste 5mm ledje van conrad direct aan de 5v van de PS2 gesoldeerd, dus hij is nu altijd op zijn felst (heb er wel een weerstand van 47Ohm tussengedaan, hopen dat het genoeg is
Eerst deed ie het niet als ik hem gewoon op de aansluitingen soldeerde van de ouwe rode led, dan wou die op een of andere manier niet op zijn felste stand gaan staan en dan doet ie het kut. Toen heb ik dus de 5V lijn van de PS2 gepakt, toen deed ie het weer niet