Toon posts:

Vaag teken in mn scherm van Nokia 8210...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een geruime tijd heb ik sinds het ontvangen van een sms van af een internet site (lycos was het geloof ik) een vaag tekentje staan in de linkerbovenhoek van het scherm van mn telefoon.

het tekentje ziet er ongeveer zo uit 0_0 :?

Maar dan zit de 'underscore' aan de twee rondjes vast (kan helaas geen screenshot van mn telscherm maken...)

Als ik mn SIM kaart in een andere telefoon doe is dar het vage symbooltje ook weer, wat dus inhoudt dat het niks met mn telefoon te doen heeft maar een een of andere opgeslagen 'iets' op mn SIM kaart.

Heeft iemand anders wel eens van dit probleem gehoord/meegemaakt en een oplossing hiervoor gevonden/verkregen?? Bij de diverse Belcompagny's T-4-Telecom en dat soort zaken begrijpen ze er ok weinig van..., zelf heb ik nog mbv een SIM card reader (www.Orga.com) mn SIM kaart eens bekenen, maar geen vreemde dingen op aanwezig :(

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:48

Neoz

Neoz & Hobbes

ff Firmware versie van je telefoon gratis laten vernieuwen bij een service point van nokia duurt 10 minuten en dan moet het wegzijn , anders moet je ff kijken welke versie telefoon je hebt *#0000# *D

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Topicstarter
idd vergeten te vermelden...

firmware versie : V 5.21 03-05-00 NSM-3

• Neoz

Neoz

Neoz & Hobbes

Dan is versie updaten wle handig ikzelf heb 5.27 16-02-01 nsm 3 en daar heb ik ook problemen mee dus ... ik zou even langsgaan bij een service point :?

Verwijderd

Bij mij zit dat tekentje op m'n 1 toets (Nokia 3210) en is voor de voicemail. Heeft het daar niet iets mee te maken ?

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij staat ook dat teken op toets 1 van mn keypad van de telefoon, ik heb mn voicemailbox al een keer helemaal uitgespit.. kan ook niks bijzonders vinden (zelfs al en maand of zo de voicemail helemaal uit gezet...maar hielp niks)

Het 'probleem' is ontstaan na het ontvangen van een sms... en niet iets vaags met een voicemail bericht.

Verwijderd

Ik heb het ooit eens voor een klant nagevraagd.

Je moet iets met je hekje toets ofzo doen, ingedrukt houden geloof ik ofzo...dan is het weer weg.

Het heeft iets te maken met het buitenland. (bellen of smsen).

succes

(P.S. laat ff weten of het gelukt is)

• Neoz

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik helemaal met firmware enz |:( wat ben ik toch een }:O

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 16:21 schreef Neoz het volgende:
Ik helemaal met firmware enz |:( wat ben ik toch een }:O