Kzat net op de telegraaf site, op http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.koelkast.internet.werkt.toshiba.html , en het aparte is die reclame van die 2 telefoonnummers... Voer ze in, je merkt dat het echt werkt !! lachen man !
Verwijderd
das ronduit sekzi, geil idd.. wacht ff hier mee spelen doet mij kippevel verschijne momentoooo ;P thx voor die link.
Alleen jammer dat je nummer geregistreerd wordt, en je maar 1 keer kan bellen per sponsor.. Zat alweer uit te zoeken hoe dit op je eigen website geimplementeerd kon worden.
Maar wel lachen !
Maar wel lachen !
geinig joh...
daar moet je heel wat mensen mee lastig kunnen vallen.
doet me denken aan dat mp3 tje over de taliban dat rondging.... je zal maar geen antwoord apparaat hebben
daar moet je heel wat mensen mee lastig kunnen vallen.
doet me denken aan dat mp3 tje over de taliban dat rondging.... je zal maar geen antwoord apparaat hebben
cool.. hoelang zou dit werken?
ik werk bij een bedrijf waar ze een 'telefooncentrale' ontwikkelen die gekoppeld kan worden aan het internet en applicatie servers. Applicaties kan dan door iedereen gemaakt worden door gebruik te maken van de Parlay API.
Hiermee kun je dus ook dit soort dingen doen en nog veel meer... ga maar na: merge het telefoonnetwerk, internet en applicaties ...
Alleen werkt dit nog niet in NL...
Hiermee kun je dus ook dit soort dingen doen en nog veel meer... ga maar na: merge het telefoonnetwerk, internet en applicaties ...
Alleen werkt dit nog niet in NL...
Dat taliban was een mp3 tje , dat ongeveer zo gaat :
Er belt een FBI agent naar het taliban hoofdkantoor en die begint een beetje op te scheppen wat voor wapens de vs wel allemaal niet heeft en taliban ventje zegt dat ze die ook hebben , maar dan zegt die agent maar jullie hebben geen antwoord apparaat het taliban ventje begrijpt het niet en hangt op en word vervolgens heel de tijd overspoelt met gratis diensten zoals makelaar en abbonementen en proefdingen
Pfoe dat was het wel
Er belt een FBI agent naar het taliban hoofdkantoor en die begint een beetje op te scheppen wat voor wapens de vs wel allemaal niet heeft en taliban ventje zegt dat ze die ook hebben , maar dan zegt die agent maar jullie hebben geen antwoord apparaat het taliban ventje begrijpt het niet en hangt op en word vervolgens heel de tijd overspoelt met gratis diensten zoals makelaar en abbonementen en proefdingen
Serve The Humanity , Be Server
die ken ik niet... Maar wel een leuke martelmethode.
Pagina: 1