Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
ik denk dat je erg veel pech hebt gehad, en minstens een nieuwe mobo + dimm moet kopen, misschien ook wel proc als je pech hebt 
let de volgende keer goed op of je hem niet achterstevoren binnenstebuiten ondersteboven verkeerd om in doet...
scheel je klauwen vol geld
let de volgende keer goed op of je hem niet achterstevoren binnenstebuiten ondersteboven verkeerd om in doet...
scheel je klauwen vol geld
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
waarschijnlijk je bank rot en daardoor ook je mobo. Daar doe je niet veel aan behalve een wat vervroegde system-upgrade
de betaler vervuilt
Je pc is kaduuk 
't Zal misschien 1of 2 transistors zijn, maar laat die maar eens maken.......niet dus.
Je cpu doet t nog wel hoor.
't Zal misschien 1of 2 transistors zijn, maar laat die maar eens maken.......niet dus.
Je cpu doet t nog wel hoor.
God bestaat!!
hij doet het weer!!!!
gelukkig!!!
voor de ramp touristen onder ons een plaatje:

ik heb de stekker eruit gedaan en weer erin en hij doet het weer.. er is ook geen schade te zien aan het ram slot geval zelf gelukkig maar.. nu nog terug naar de winkel voor een nieuwe (het was m'n eigen schuld dus ik ga em niet ruilen).
hij doet het weer!!!!
gelukkig!!!
voor de ramp touristen onder ons een plaatje:

ik heb de stekker eruit gedaan en weer erin en hij doet het weer.. er is ook geen schade te zien aan het ram slot geval zelf gelukkig maar.. nu nog terug naar de winkel voor een nieuwe (het was m'n eigen schuld dus ik ga em niet ruilen).
wat een bullshit, dan snij je jezelf dus in de vingersOp vrijdag 04 januari 2002 15:01 schreef messi het volgende:
nu nog terug naar de winkel voor een nieuwe (het was m'n eigen schuld dus ik ga em niet ruilen).
gewoon zeggen dat dat ineens gebeurde, ben jij nou een echte zuunige hollander ?
geld terug of ruilen !
wat is nou een goed merk geheugen, want dit was een hynix geheugen.. uit jawel: Korea
kingston
peperduur, maar wel merk
peperduur, maar wel merk
je bedoelt wat niet doorbrandt? Geen elk geheugen zal doorbranden.......jij hebt zelfs iet fout gedaan of je hebt een slecht exemplaar gehad.
Maar zelfs de grootste stront zal normaal gesproken niet in de hens gaan.
Maar zelfs de grootste stront zal normaal gesproken niet in de hens gaan.
idd .. gewoon zeggen dat je er thuis ff goed na keek en dat er een contactje weg was.
Eindelijk eens een tweaker met een goed hart en jullie proberen hem eraf te lullen?
Ga gewoon om een nieuwe, lever die kapotte in en zeg eerlijk wat er gebeurd is. Misschien slaat die winkelier stijl achterover van je eerlijkheid en geeft ie je alsnog een nieuwe
Ga gewoon om een nieuwe, lever die kapotte in en zeg eerlijk wat er gebeurd is. Misschien slaat die winkelier stijl achterover van je eerlijkheid en geeft ie je alsnog een nieuwe
Dat heet een eerlijk persoon, dat jij geen normen of waarden heb meegekregen tijdens je opvoeding is heel jammer maar door de boel op te lichten verpest je het voor diegene die h et wel nodig hebben. Aso!Op vrijdag 04 januari 2002 15:06 schreef Mad-Cow het volgende:
[..]
wat een bullshit, dan snij je jezelf dus in de vingers
gewoon zeggen dat dat ineens gebeurde, ben jij nou een echte zuunige hollander ?
geld terug of ruilen !
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
ik ben net ff terug geweest en ik heb een nieuwe gekocht.
en dit keer geen problemen.. gelukkig
edit:
IK heb het dus gewoon geaccepteerd dat ie kapot was en een nieuwe gekocht, wat zou jij doen??
m'n vader heeft die gasten gebeld en gezegt dat ik m'n geld terug moest krijgen
nu moetten we ervanavond heen en het mobo en het geheugen laten zien..
ik vind het een beetje overdreven, ik dacht dat het mijn fout was, maar weet het niet zeker..
wat zou jij in zo'n geval doen??
(lekker vaag he
)
IK heb het dus gewoon geaccepteerd dat ie kapot was en een nieuwe gekocht, wat zou jij doen??
m'n vader heeft die gasten gebeld en gezegt dat ik m'n geld terug moest krijgen
ik vind het een beetje overdreven, ik dacht dat het mijn fout was, maar weet het niet zeker..
(lekker vaag he
Ik denk dat jij je normen en waarden van je opa hebt gekregen dan.Op vrijdag 04 januari 2002 16:28 schreef messi het volgende:
ik ben net ff terug geweest en ik heb een nieuwe gekocht.
edit:
m'n vader heeft die gasten gebeld en gezegt dat ik m'n geld terug moest krijgennu moetten we ervanavond heen en het mobo en het geheugen laten zien..
(lekker vaag he)
Wat je zelf en door eigen schuld sloopt dat betaal je zelf! Een ander hoeft toch niet voor de kosten van jouw blunder op te draaien.
Verwijderd
Misschien hebben ze wel niet zoveel geld om zomaar ff een nieuwe te halen... heb je daar wel is aan gedacht.Op zaterdag 05 januari 2002 09:57 schreef superbikkel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je normen en waarden van je opa hebt gekregen dan.
Wat je zelf en door eigen schuld sloopt dat betaal je zelf! Een ander hoeft toch niet voor de kosten van jouw blunder op te draaien.
Verwijderd
had dat laatst ook met een vriend van me, hij had er een nieuw stripje ram op gezet, toen iik bij hem kwam wou de pc ineens niet booten, toen roken we wat en zagen dat er op een van de chips een stickertje zat, en dat zal er een beetje gesmolten uit
die eruit gehaald en hij deed het gelukkig weer
edit: hij is terug naar de winkel gegaan, en heeft zo een nieuwe gekregen
edit: hij is terug naar de winkel gegaan, en heeft zo een nieuwe gekregen
Pagina: 1