hoeveel OW's ze hebben dus?
Zo ja, Waar?
Zo nee, hoeveel heb ik er staan?
Reden:
Ik heb ooit een keer een OW gehad van Llewella om een reden die vergelijkbaar is met:
Zo ja, Waar?
Zo nee, hoeveel heb ik er staan?
Reden:
Ik heb ooit een keer een OW gehad van Llewella om een reden die vergelijkbaar is met:
alleen kan ik mijn topic dus nergens meer vinden.....Op vrijdag 04 januari 2002 07:57 schreef _LOSS_ het volgende:
Konijn met bier (voor 4 personen)
Ingrediënten:
1œ kilogram jong konijn in stukken verdeeld, zout, peper uit de molen, 125 gram boter, 1œ eetlepel gezeefde bloem, 1œ eetlepel tomatenpuree, 1œ eetlepel witte basterdsuiker, 2 deciliter bouillon (blokje), 1 flesje bier, 3 kleine laurier blaadjes, 1 takje verse tijm.
Bereidingswijze:
Maak de stukken konijn droog. Wrijf ze in met zout en peper. Laat de boter bruinen in een grote braadpan en bak de stukken konijn in 5 tot 7 minuten lichtbruin. Voeg de bloem, tomatenpuree en suiker toe. Schep alles goed om en voeg het bier toe. Schep steeds om en laat het aan de kook komen. Voeg langzaam de bouillon toe en laat het opnieuw aan de kook komen. Voeg laurier en tijm toe en zet het vuur laag. De deksel op een kiertje en een uurtje zachtjes laten sudderen. Af en toe omscheppen.Verwijder laurier en tijm
edit: [afbeelding]