Kunnen users van zichzelf zien hoeveel OW's ze heb

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
hoeveel OW's ze hebben dus?

Zo ja, Waar?

Zo nee, hoeveel heb ik er staan?

Reden:

Ik heb ooit een keer een OW gehad van Llewella om een reden die vergelijkbaar is met:
Op vrijdag 04 januari 2002 07:57 schreef _LOSS_ het volgende:
Konijn met bier (voor 4 personen)

Ingrediënten:
1œ kilogram jong konijn in stukken verdeeld, zout, peper uit de molen, 125 gram boter, 1œ eetlepel gezeefde bloem, 1œ eetlepel tomatenpuree, 1œ eetlepel witte basterdsuiker, 2 deciliter bouillon (blokje), 1 flesje bier, 3 kleine laurier blaadjes, 1 takje verse tijm.

Bereidingswijze:
Maak de stukken konijn droog. Wrijf ze in met zout en peper. Laat de boter bruinen in een grote braadpan en bak de stukken konijn in 5 tot 7 minuten lichtbruin. Voeg de bloem, tomatenpuree en suiker toe. Schep alles goed om en voeg het bier toe. Schep steeds om en laat het aan de kook komen. Voeg langzaam de bouillon toe en laat het opnieuw aan de kook komen. Voeg laurier en tijm toe en zet het vuur laag. De deksel op een kiertje en een uurtje zachtjes laten sudderen. Af en toe omscheppen.Verwijder laurier en tijm

edit: [afbeelding]
alleen kan ik mijn topic dus nergens meer vinden.....

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

NEE :)

kort maar krachtig :P

• Gardocki
  • Niet online
Dat staat in je notes, en nee, die kan je niet zien :)

They made me do it.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 14:41 schreef Smoothy_ het volgende:
Dat staat in je notes, en nee, die kan je niet zien :)
In dat geval hoop ik dat een adje of modje zo vriendelijk wil zijn het hier te posten (of indien hij/zij dat niet gepast vindt, het via de mail te versturen)

Bovendien wil ik graag de url van het topic weer hebben waarin ik dus een OW heb gekregen.

Dus als een adje/modje zo vriendelijk zou willen zijn.... :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Volgens mij ging het ene over katten en dit over konijnen.. nu wil ik niet zeggen dat iedereen zun taaie huisdier-konijn maar op moet eten, das zonde. Maar er wordt natuurlijk wel een hoop wild naar binnen gewerkt eind december.

[edit]
Om nog ff op je vraag terug te komen, je kunt het niet zien maar OW's worden je normaal gesproken of in het draadje en met wat service ook via de mail meegedeeld. En iedereen kan tellen, zeker tot 3 ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 13:41
Waarom mag je geen recepten posten? :? Of was het een topic over huisdieren?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op vrijdag 04 januari 2002 15:26 schreef Bigfoot72 het volgende:
Ik zou zelf ook niet weten waarom je geen recepten zou mogen posten, maar weet wel dat katten niet zijn om mee te stuiteren, konijnen trouwens ook niet.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 20:43

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik snap wel dat beide posts (kat en konijn) als grapje bedoeld zijn, maar de posts over die katjes zijn toch beduidend groffer.
Komt nog bij dat dat recept voor konijn nou eenmaal echt een recept is wat gebruikt wordt, of je het nou leuk, lekker en normaal vind of niet.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je wil weten hoeveel officiele waarschuwingen je hebt, mag je dat gewoon aan een modje vragen hoor. Inhoud van notes is dan in principe wel 'geheim' enzo, maar als er staat dat jij ergens iets fout gedaan hebt, dan ben ik van mening dat jij die info gewoon mag hebben...

Daar kan je alleen maar van leren. Dus, als je het wil weten, moet je gewoon een mod vragen of hij kan vertellen hoeveel OW's je hebt... Via mail of ICQ ofzo...

topicstarter heeft inderdaad alleen maar een waarschuwing van llewella gehad in maart in dit topic...

Deze info is nou niet echt geheim.. Maar het is ook niet de bedoeling dat iedereen hier gaat vragen wat hij/zij misdaan heeft... Dat kan je best zelf bijhouden en als je er een waarschuwing voor gekregen hebt, dan weet je in principe dat je dat niet meer moet doen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Idd, dat ben ik wel met JvS eens.

Als users mij om notes vragen wil ik ook best wel zeggen welke OW-s ze hebben. Die krijgen ze nl ook zelf te zien omdat het desbetreffende modje die de waarschuwing heeft gegeven in dat draadje dat ook zegt en/of mailt. Dus dat is geen geheim.

Mochten er andere notes bijstaan, dan geef ik die niet. Want dat is wel voor crew only.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Hoe kom jij er trouwens bij dat het een OW is en niet een NOW? Wat heeft ze gezegd tegen je?

Verwijderd

Ik wil iemand soms best zeggen hoeveel OW's dat ie heeft.

Want als dat er voor zorgt dat ie beter oplet wat ie post, dan hebben ze hun beoogde effect bereikt: waarschuwen.

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 04 januari 2002 16:12 schreef HlpDsK het volgende:
Hoe kom jij er trouwens bij dat het een OW is en niet een NOW? Wat heeft ze gezegd tegen je?
Het is een waarschuwing uit de tijd dat er helemaal geen sprake was van de OW's en NOW's :o.. Alle waarschuwingen zijn dan ook gewoon OW's :o/

BTW, ik geef niet de inhoud van notes vrij.. Als mensen dat denken komen ze bedrogen uit :). Ik vertel gewoon wat ze zoal mis hebben gedaan aan de hand van de notes :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hmmz, zou iemand me kunnen vertellen hoeveel ik er heb? Ik heb er nml nooit mail van gehad, denk dat het er 2 zijn..

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

dubbeltje

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

[hkban]
[now]
[ow]
[/hkban]
:)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 04 januari 2002 17:28 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]
eeehm jah :?

goed bezig Herman!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik heb honger jah, dan gaat het allemaal wat minderder altijd :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 04 januari 2002 17:30 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Ik heb honger jah, dan gaat het allemaal wat minderder altijd :P
je moet gewoon op het goeie knopje drukken :7

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:36
Een gewaarschuwd mens telt voor twee...welke kloon word er nu geband? ;)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 16:10 schreef JvS het volgende:
Als je wil weten hoeveel officiele waarschuwingen je hebt, mag je dat gewoon aan een modje vragen hoor. Inhoud van notes is dan in principe wel 'geheim' enzo, maar als er staat dat jij ergens iets fout gedaan hebt, dan ben ik van mening dat jij die info gewoon mag hebben...

Daar kan je alleen maar van leren. Dus, als je het wil weten, moet je gewoon een mod vragen of hij kan vertellen hoeveel OW's je hebt... Via mail of ICQ ofzo...

topicstarter heeft inderdaad alleen maar een waarschuwing van llewella gehad in maart in dit topic...
Dat topic bedoel ik ja... thanx.

maar dat 'Alleen maar een waarschuwing' is niet gelijk aan een OW? Als die niet gelijk staan heb ik dus nog geen OW staan? Of stiekum toch wel omdat het voorval gewoon netjes genoteerd staat..... :?

edit:

Laat dit maar... ik heb niet goed gelezen.... de OW's bestonden toen nog niet.... * WFvN moet beter lezen
Deze info is nou niet echt geheim.. Maar het is ook niet de bedoeling dat iedereen hier gaat vragen wat hij/zij misdaan heeft... Dat kan je best zelf bijhouden en als je er een waarschuwing voor gekregen hebt, dan weet je in principe dat je dat niet meer moet doen...
Hehe... dat bijhouden..... d'r zijn blijkbaar malloten (ik noem geen namen (* WFvN ) die er toch problemen mee hebben....

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 15:28 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Ik zou zelf ook niet weten waarom je geen recepten zou mogen posten, maar weet wel dat katten niet zijn om mee te stuiteren, konijnen trouwens ook niet.
Tja... Dat stuiteren is geen opmerking van mij maar een quote van de site. Dit was overigens niet de reden waar Llewella niet zij happy mee was. Het ging haar om de opmerking:
* WFvN vraagt zich af hoe jonge poesjes smaken, je moet toch wat met die BSE, varkenspest, klauwzeer en andere bende
Op vrijdag 04 januari 2002 16:12 schreef HlpDsK het volgende:
Het volgende:
Voor Wfvn: Je hebt een waarschuwing voor je onsmakelijke grapjes, ik wilde je die via mail of icq geven, maar dat staat niet in je info...
Die onsmakelijke opmerkingen kunnen gezien worden als flame richting de groep kattenliefhebbers hier...
en dan ga ik nu even in op:
Op vrijdag 04 januari 2002 15:26 schreef Bigfoot72 het volgende:
Jups.....

en nou vraag ik me af of diezelfde laatste regel van Llewella ook niet van toepassing is op de quote helemaal aan het begin van dit topic :? (nee, ik heb dit niet gepost in SU en ga het daar ook niet aangeven)

Okee, nou is het eten van konijn wat minder vreemd dan het eten van jonge katjes.

Maar ik denk dat ook menig tweaker met lieve Flappie ook niet blij zullen zijn met zo'n -hoe-maak-ik-een-flappie-klaar-kookboek-recept.

Of zie ik dat helemaal verkeerd...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Oscar, sloeg die post op mij? Zo ja --> tnx :P :*

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op vrijdag 04 januari 2002 19:38 schreef saviour het volgende:
Oscar, sloeg die post op mij? Zo ja --> tnx :P :*
Uiteraard schat :P

Pagina: 1