Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik heb mn live! via een tulpkabel op de vcr ingang op mn technics receiver aangesloten.
1 of 2 tulps??? Voor stereo heb je er 2 nodig? stop ie um niet in je digitale coax ingang, want dat werkt volgens mij niet?
je moet een Ø3,5mm naar 2xtulp gebruiken (rood en wit) en die in je versterker stoppen. En dan de goede input selecteren.
je moet een Ø3,5mm naar 2xtulp gebruiken (rood en wit) en die in je versterker stoppen. En dan de goede input selecteren.
edit:
Precies wat de DR. zegt, ik heb um aangesloten op de VIDEO 3, van mijn str-db930, omdat die aan de voorkant zitten. Gemakzucht dus, maar het moet in alle inputs werken, tape, phono etcetera. Alles met een rode en witte IN-gang
Precies wat de DR. zegt, ik heb um aangesloten op de VIDEO 3, van mijn str-db930, omdat die aan de voorkant zitten. Gemakzucht dus, maar het moet in alle inputs werken, tape, phono etcetera. Alles met een rode en witte IN-gang
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
Het werkt al 
THX
THX
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Het werkt trouwens niet in Phono hoor, Ozzy
Verwijderd
O jawel hoor .. alleen geeft het een teringherrie omdat het gigantisch geclipped is omdat de phono ingang veel gevoeliger is .. het is dus niet praktisch bruikbaar, maar het kan wel
Verwijderd
je moet je digitale uitgang van je live aansluiten op je versterker maar daar moet wel een digitale ingang op zitten anders gaat het niet!!
Pagina: 1