Verwijderd
BOREN ???????
Door de Radeon heen ????
WHAAAAAAAAAAAAAAT !!!!
Nee man, of er zitten al gaatjes of je moet het met Artic epoxy lijm en lijm je het koelblokje erop !
Door de Radeon heen ????
WHAAAAAAAAAAAAAAT !!!!
Nee man, of er zitten al gaatjes of je moet het met Artic epoxy lijm en lijm je het koelblokje erop !
met moeite 
ff serieus, ik hoop niet dat je in je dure radeon gaat boren. Ik zag laatst iets waarmee het waterblok er een beetje omslachtig op werd gemonteerd.
ff plaatje zoeken
http://virtual5.nebula.fi/~efidata/images/macci/ati/system1.jpg
ff serieus, ik hoop niet dat je in je dure radeon gaat boren. Ik zag laatst iets waarmee het waterblok er een beetje omslachtig op werd gemonteerd.
ff plaatje zoeken
Verwijderd
Lijkt me meer een nood-opossing !!Op vrijdag 04 januari 2002 14:38 schreef Mad_Demon het volgende:
met moeite
ff serieus, ik hoop niet dat je in je dure radeon gaat boren. Ik zag laatst iets waarmee het waterblok er een beetje raar op werd gemonteerd.
ff plaatje zoeken
Gewoon lijmen lijkt me het makkelijkst !!
bij de oc-shop hebben ze VGA blocks van danger den.
deze kan je monteren met een mooi alu/plastic stripje/plaatje zodat ie altijd op de gaatjes past.
tenslotte zou ik je toch willen aanraden om NIET te boren in de radeon, het geeft nogal veel stof
deze kan je monteren met een mooi alu/plastic stripje/plaatje zodat ie altijd op de gaatjes past.
tenslotte zou ik je toch willen aanraden om NIET te boren in de radeon, het geeft nogal veel stof
Sinlath | Opinions may contain latency
Even 1 klein vraagje, heb je al ervaring met waterkoeling?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Zolang je geen voltage mod doet op je radeon (Vcore verhogen dus) is waterkoeling overbodig. Core produceerd byzonder weinig hitte en is gemakkelijk te koelen met een simpele socket 370 cpu koeler.
lijmen gaat prima, hoeft echt niet met arctic epoxy. Je kan ff seconde lijm in een tube kopen en op 4 hoeken een drupje doen. rest van de core insmeren met thermal paste (arctic silver zo je wilt, maar normale werkt ook verdomde effectief) Zou redelijk goed moeten werken zolang er niet te veel kracht door de slangen wordt uitgeoefend.
lijmen gaat prima, hoeft echt niet met arctic epoxy. Je kan ff seconde lijm in een tube kopen en op 4 hoeken een drupje doen. rest van de core insmeren met thermal paste (arctic silver zo je wilt, maar normale werkt ook verdomde effectief) Zou redelijk goed moeten werken zolang er niet te veel kracht door de slangen wordt uitgeoefend.
ik zou niet gaan boren nee.... dat PCB zal wel iets meer als 2 lagen hebben... (een GF3 heeft er 10!) dus grote kans als je gaat boren, dat je dan je radeon naar de donder helpt...
wija:
heb je al een goede oplossing gevonden? ik zit binnenkort namelijk met hetzelfde "probleem"
heb je al een goede oplossing gevonden? ik zit binnenkort namelijk met hetzelfde "probleem"
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Plak het blok er gewoon op en laat die gaten varen.
Neem gewoon AS thermal adhesive of 4 puntjes secondelijm aan de zijkanten en in het midden een kwak koelpasta
Neem gewoon AS thermal adhesive of 4 puntjes secondelijm aan de zijkanten en in het midden een kwak koelpasta
correct me if I'm wrong maar als je hem vastplakt...eeeh dan zit ie vast, erg vast... wat nou als je daarna aan andere vidcard koopt? moet je ook een nieuw waterblok kopen. of zie ik dat verkeerd?
Blown past falling sands
Als je hem gewoon met 4 puntjes lijm op de zijkant vastzet, kun je hem er als het moet afbreken (wel subtiel, maar het kan)
Ik post als ik een digicam kan lenen binnenkort wel wat pics daarover (ik heb geen waterblok erop zitten, maar een koelblok eraf slopen geeft hetzelfde idee)
Ik post als ik een digicam kan lenen binnenkort wel wat pics daarover (ik heb geen waterblok erop zitten, maar een koelblok eraf slopen geeft hetzelfde idee)
dat zou wel koel zijn ja
Blown past falling sands
Pagina: 1