www.Qbox.nl
Voor 80 EURO wil ik wel zo'n abbo. 
Was dat niet voor de zakelijke markt?
Was dat niet voor de zakelijke markt?
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Ik had gehoord dat je hem al zou hebben voor €70,-
www.Qbox.nl
Er komt idd een chello+! Dot houdt in dat je 3 pc's MAG aansluiten. Als deze er bij instal al zijn, dan laat de monteur ze alledrie werkend achter! Kortom je mag dan legaal netwerken! Je krijgt niet meer bandbreedte! Het enige dat dus anders is, is dat je meerdere pc's mag aansluiten! Het gaat ongeveer fl 150,- kosten oftewel €68!
You iz one special kid!
Dat was een verhaal dat een half jaar geleden rondging....
maar weet iemand of je dat abbo nu al kan krijgen of wanneer het te verkrijgen is ??
www.Qbox.nl
Als je alleen 3 pc's legaal mag aansluiten ga ik daar dus echt niet extra voor dokken
Nu draaien er ook 6 pc's/laptops aan 
Maar als de upload sneller word wil ik best die 20 tot 30 euro per maand meer betalen. (Iets van 64 KB up ofzo, dan de down rond de 512 KB)
Maar als de upload sneller word wil ik best die 20 tot 30 euro per maand meer betalen. (Iets van 64 KB up ofzo, dan de down rond de 512 KB)
(ik denk niet dat dat Chello+ nog doorgaat, hoor al uit bronnen bij UPC dat de centjes nu behoorlijk op zijn:zo failliet die boel...)
Zelf een netwerk aanleggen is geen probleem,als je maar zorgt dat je het niet meldt bij de helpdesk of als er ooit een monteur langskomt,want dan helpen ze je niet.
Ligt eraan of je het die euro's waard vindt
Zelf een netwerk aanleggen is geen probleem,als je maar zorgt dat je het niet meldt bij de helpdesk of als er ooit een monteur langskomt,want dan helpen ze je niet.
Ligt eraan of je het die euro's waard vindt
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Chello+ gaat zekers wel door!
Maar in ieder geval gaat het beleid van UPC nu scherper worden mbt netwerken! UPC kan inderdaad niet zien of je aan het netwerken bent, maar als ze e om een of andere reden achter komen, zullen er in de toekomst maatregelen getroffen worden. Nu wordt het idd nog stilzwijgend toegestaan!
Zelf ehbik inmiddels ook een netwerk achter mijn modem, net als de meeste managers hiero!
Maar in ieder geval gaat het beleid van UPC nu scherper worden mbt netwerken! UPC kan inderdaad niet zien of je aan het netwerken bent, maar als ze e om een of andere reden achter komen, zullen er in de toekomst maatregelen getroffen worden. Nu wordt het idd nog stilzwijgend toegestaan!
Zelf ehbik inmiddels ook een netwerk achter mijn modem, net als de meeste managers hiero!
You iz one special kid!
Nah..
Gaan ze je dan ook nog es support geven @ helpdesk?
dan kan je nog langer w88!
/me heeft Casema Broadband Premium achter een netwerk mat 4 pcz.
Gaan ze je dan ook nog es support geven @ helpdesk?
dan kan je nog langer w88!
/me heeft Casema Broadband Premium achter een netwerk mat 4 pcz.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
ze maken bij chello ECHT vooruitgang als je nou gewoon 1x 80 piek betaald voor een xtra compjoeter achter je netwerkje met chello internet. Ik ken SUPAh veel mensen die gewoon een netwerk met chello hebben. Ik denk dat de meesete ook wel voor de computers dan gaan betalen als ze willen dat ze dan geen prob krijgen. Ik hoop dat dat hele gedoe doorgaat
Je mag altijd legaal netwerken, je mag alleen niet op meer dan 1 pc internet hebben via chello.Kortom je mag dan legaal netwerken!
Maar als dit abbo helemaal geen voordelen heeft zie ik niet echt een reden om het te nemen. Denk ook niet echt dat het een suc6 wordt.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
DohOp vrijdag 04 januari 2002 23:12 schreef Gizz het volgende:
[..]
Je mag altijd legaal netwerken, je mag alleen niet op meer dan 1 pc internet hebben via chello.
Nouja voor bedrijven is het misschien nuttig omdat die zich geen illegale praktijken kunnen veroorloven. Verder zijn er nog genoeg mensen die een hekel hebben aan dingen die eigenlijk niet mogen. Los daarvan gezien denk ik zelf ook niet dat het een succes wordt inderdaad.Maar als dit abbo helemaal geen voordelen heeft zie ik niet echt een reden om het te nemen. Denk ook niet echt dat het een suc6 wordt.
Was er niet al een speciaal zakelijk abbo? Volgens mij staat er op de chello site ergens dat als je servers wil draaien dat je dan je normale abbo moet laten omzetten in een zakelijk abbo.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
heb ik nog nooit wat over gelezen.Op zaterdag 05 januari 2002 01:43 schreef Gizz het volgende:
Was er niet al een speciaal zakelijk abbo? Volgens mij staat er op de chello site ergens dat als je servers wil draaien dat je dan je normale abbo moet laten omzetten in een zakelijk abbo.
behalve dat je gewoon simpelgezecht geen servers mag draaien.
maarja.. ik lees ook niet alles...
🌞🍃
Verwijderd
hmmz als t + abbo alleen maar inhoud dat je bijvoorbeeld 3 pc's gratis aan t netwerk mag hangen dan laat idd gewoon maar 
Ik heb er zelf nu ook al 1 achter hangen en daar betaal ik ook niks voor
Ik heb er zelf nu ook al 1 achter hangen en daar betaal ik ook niks voor
klopt nietOp vrijdag 04 januari 2002 14:30 schreef CdRwin het volgende:
ik hoorde van iemand dat je nu ook een chello + abbo kan krijgen. Dat zou dan bestaan uit dubbel up en dubbel down.
weet iemand hier meer van?
Ik kan niets vinden op de chello site zelf hier over, dus ik weet niet of het dan nog vers nieuws is (dat het gaat komen) of dat het gewoon onzin is.
moet wel een keer komen, maar is er nog niet.
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Krijg je dan ook drie verschillende IP's? Dat zou namelijk wel een voordeel zijn met bepaalde online multiplayer spellen, als je die met meerdere mensen tegelijk wilt spelen.
Nou, eigenlijk zijn daarom dus de nieuwe motorola modem geintroduceerd! Dit modem gaat als router fungeren en geeft iedere computer die er aan hangt een 10.x.x.x of een 192.x.x.x ip! Voor mensen die al een router direct achter hun terayon, lancity of com21 hebben hangen maakt het dus niets uit! Maar mensen die 1 computer als server gebruiken en een andere pc daar met een crosslinked UTP op hebben aangesloten maakt het wel uit: je hoeft de server-pc nu niet aan te hebben om met de 2e pc op internet te gaan! Maar om daar nu zoveel extra voor gaan te betalen......
of een 62.x.x.x adres dus, thanx Gerbz! Maar dus een ip range voor een lan!
of een 62.x.x.x adres dus, thanx Gerbz! Maar dus een ip range voor een lan!
You iz one special kid!
Er was inderdaad al een zakelijk abo. Dat is veel duurder maar dan mag je ook servers draaien enzo. Bovendien krijg je er apparatuur bij (routers, switches, weet ik veel..) Uiteraard heb je dan ook meer bandbreedte. Hoeveel dat is durf ik niet te zeggen. Er is namelijk een speciale klantenservice voor de zakelijke markt. Verwarrend genoeg heet een zakelijk Chello abo ook "Priority", net als een telefonie abo.Op zaterdag 05 januari 2002 01:43 schreef Gizz het volgende:
Enneh Nogges, je krijgt van de decoder geen 10.x.x.x of 192.x.x.x adres, maar een 62.nogwat adres. Zie hier de screenshot van mijn router: [topic=366179/5/25] Het gaat daar wel om de DTV decoder, maar die heeft hetzelfde Motorola-modem ingebouwd gekregen.
Pagina: 1