outlook 6 opnieuw installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38600

Topicstarter
Ikwas net een mail aan het versturen toen mijn systeem vast liep.De boel weer opgestart niks aan de hand.
Maar nu ik outlook open krijg ik geen adresboek meer inbeeld.Als ik nu een email wil verzenden krijg ik de foutmelding outlook express is niet juist geconfigureerd en als ik het zooitje op nieuw wil installeren.
Maar dat gaat niet want bij de installatie van IE6 zegt hij, er bestaat al een versie van deze IE op uw pc.
Systeem herstel wil ook niet kheb hem al eens terug gezet naar 5 dagen ervoor maar zelfs dan krijg ik dezelfde foutmelding.
Weet iemand hoe ik outlook 6 opnieuw kan installeren?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37597

outlook er eerst afgooien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 19:18
ga eens naar add/remove software dan windows onderdelen en outlook weg halen dan rebooten en weer terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat gaat moeilijk onder XP
Misschien had ik dat erbij moeten zetten sorry vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43168

zoek bijvoorbeeld op de MS site "how to manually remove internet explorer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44666

ik denk dat je systeem gehackt is door een IE bug waarna de .pst shit misbruikt is.. zo komt het op mij over in ieder geval.. kijk ff of je box nog in het juiste formaat staat.

owjah en zonder offence maar wel mijn mening: oulu,k SUCKETT ! :\ sorry maar moest het ff kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

subject editted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 04 januari 2002 14:43 schreef potpacket het volgende:
ik denk dat je systeem gehackt is door een IE bug waarna de .pst shit misbruikt is.. zo komt het op mij over in ieder geval.. kijk ff of je box nog in het juiste formaat staat.
|:( |:( in outlook express je .pst gehackt door IE bug ?? yeah right. Olexpress maakt geen gebruik van .pst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 14:42 schreef Maniacer het volgende:
zoek bijvoorbeeld op de MS site "how to manually remove internet explorer"
Over de xp staat er niets hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28725

Op vrijdag 04 januari 2002 14:43 schreef potpacket het volgende:

owjah en zonder offence maar wel mijn mening: oulu,k SUCKETT ! :\ sorry maar moest het ff kwijt
ik heb nog nooit zoveel geblaat en onzin in 5 regels gehoord :)

jij bent een vakman, dat hoor je zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgens mij ligt het aan de ip routing table die tijdens de crash aan het converseren was met Microsoft in Redmond en die toen niet verder kon lullen.
Daarna was hij overgeschakeld op ipx , maar aangezien die niet op je systeem staat zou het kunnen dat deze je adresboek aan de buurman heeft gegeven en vervolgens heeft deze hem weggegooid.

Ik zou het zo niet weten!!

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sinds pst een indexering van outlook is kun je de pst extensie wel ZEKER gebruiken bij het laden om te kloten..

jij bent zeker ook een kenner of neit? LOL aap.. klim ff niet zo hoog in die boom.. ik heb nergens voor geleerd maat dus misschien zeg ik dingen fout bij naam ofzo.. alleen ik weet wel dat het werkt enzo.. wtf man binnen download VOOR DIE GEILE IE van jou gerealiseerd waarmee ik met behulp van php jou ltwee tellen heb ik een aat denken dat je image.zip download en ondertussen met backdoor.exe op je kut zit. en dat is maar een voorbeeld.. dus loop ff niet te ouwehoere ik zeg dat niet om op te scheppen ofzo... brilnerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fuck sorry eerlijkheid gebiet me wel te zeggen dat ik outlook 6 nog nie gezien heb.. dus vanuit perspectief wel ff sorry.. misschien is ms veranderd.. jah shit dat had ik wel ff eerder kunnen bedenken ahv de topic... sowwy dus lol :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 04 januari 2002 15:13 schreef potpacket het volgende:
sinds pst een indexering van outlook is kun je de pst extensie wel ZEKER gebruiken bij het laden om te kloten..
het gaat hier niet om outlook gappie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Op vrijdag 04 januari 2002 15:15 schreef potpacket het volgende:
fuck sorry eerlijkheid gebiet me wel te zeggen dat ik outlook 6 nog nie gezien heb.. dus vanuit perspectief wel ff sorry.. misschien is ms veranderd.. jah shit dat had ik wel ff eerder kunnen bedenken ahv de topic... sowwy dus lol :\
Hoe kan je dan meteen zo lopen blaten man.
Lees eerst eens voordat je je scheur open trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah ne ok ik zie het nu (stoned) mij nederige excuses voor die ene posting man.. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jij bent zeker ook een kenner of neit? LOL aap.. klim ff niet zo hoog in die boom.. ik heb nergens voor geleerd maat dus misschien zeg ik dingen fout bij naam ofzo.. alleen ik weet wel dat het werkt enzo.. wtf man binnen download VOOR DIE GEILE IE van jou gerealiseerd waarmee ik met behulp van php jou ltwee tellen heb ik een aat denken dat je image.zip download en ondertussen met backdoor.exe op je kut zit. en dat is maar een voorbeeld.. dus loop ff niet te ouwehoere ik zeg dat niet om op te scheppen ofzo... brilnerd.
.pst is inderdaad een indexering van Outlook maar niet van OUTLOOK EXPRESS en daar ging de vraag over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toch blijft het klinklare onzin wat je net geschreven hebt.
een bug die je systeem hackt ???
je pst die misbruikt wordt??

enne je nederlands is ook niet helemaal flex rex.
weet je, fa waka!
aboem, hey swa, die shit is moeilijkkkkk
vette torie, met doekoe en pokkoe

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah net ook al maar ik ben geen forum mens dat had ik gepost ergens in newuid ofzo dat ik er was.. iemand had het daar over faqs en toen ook had ik dit als voorbeeld gebruik ik ben gewoon knetter stoned nu en ik ben dus nooit op forums dus dat is voor mij ook ff wennen en een vet sociaal leve heb ik ook niet echt dusseh..

maar ik bdoeld kijk die bug hacht je systm niet dat is een fout in de instructie waardoor je door parser of wat dan ook heen kan komen.. buffer assignment (bijvoorbleed) kan overschrijven of dat soort zooi je3 weet wel gewoon een fout die je met een tegenligge instructie ken uitbuiten en dan maar eninf daar gaat dit forumtopic niet over dus laat maar.. ik zorg wel dat ik wat beter oplet in het vervolg sowwy:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 04 januari 2002 15:18 schreef potpacket het volgende:
jah ne ok ik zie het nu (stoned) mij nederige excuses voor die ene posting man.. :\
Ben blij dat je het ziet m8 :) koste even wat tijd om het je duidelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah thx weet je ik ga nu lekkah naar de kiet een beetje code spelen enzo /vete knetter en dan ga ik morgen eerst is rustig op me gemak hier dat forum doorbladere voordt ik als een stoned konijn iedereen voor de weg loop want da ga nie goe zo.. hej mense latez en suc6 met de probleem ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb net weer effe gekeken maar het zit zo om precies te zijn.
Mijn adresboek is dus verdwenen, maar als ik outlook opstart gaat msn aanmelden en die personen zie ik heel effe in beeld bij mijn contactpersonen.Ze verdwijnen vrij snel.Ik kan nu wel email ophalen maar niet verzenden omdat hij mijn adresboek mist.
Ik heb in C:\Program Files\Outlook Express de volgende files willen weghalen (wabfind.dll/wabimp.dll/wabmigg/wab(mijn adresboek).
Maar ook te vergeefs want binnen een minuut stonden ze er alweer.
Ik heb overal gezocht om te kijken hoe je Outlook Express opnieuw kunt installeren maar zonder succes.
Iemand nog een suggestie voordat ik Xp er helemaal opnieuw moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 04 januari 2002 15:30 schreef thunderguy het volgende:
heb net weer effe gekeken maar het zit zo om precies te zijn.
Mijn adresboek is dus verdwenen, maar als ik outlook opstart gaat msn aanmelden en die personen zie ik heel effe in beeld bij mijn contactpersonen.Ze verdwijnen vrij snel.Ik kan nu wel email ophalen maar niet verzenden omdat hij mijn adresboek mist.
Ik heb in C:\Program Files\Outlook Express de volgende files willen weghalen (wabfind.dll/wabimp.dll/wabmigg/wab(mijn adresboek).
Maar ook te vergeefs want binnen een minuut stonden ze er alweer.
Ik heb overal gezocht om te kijken hoe je Outlook Express opnieuw kunt installeren maar zonder succes.
Iemand nog een suggestie voordat ik Xp er helemaal opnieuw moet installeren.
Hee maar is het zo dat olexpress geen berichten kan verzenden als hij een adresboek mist ??? nee toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee in kb van windows komt deze omschrijving precies overeen.

Err Msg: Address Book Failed to Load, Outlook Express Is... (Q191946)
When you start Microsoft Outlook Express, you may receive one of the following error messages: Address book failed to load, Outlook Express is incorrectly configured. Address book failed to load, Outlook Express is incorrectly configured.

Alleen praten ze hier over oulook express 4 ofzo en niet over versie 6.
Enals antwoord praten ze daar ook over een .pst maar die heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 04 januari 2002 15:59 schreef thunderguy het volgende:
Nee in kb van windows komt deze omschrijving precies overeen.

Err Msg: Address Book Failed to Load, Outlook Express Is... (Q191946)
When you start Microsoft Outlook Express, you may receive one of the following error messages: Address book failed to load, Outlook Express is incorrectly configured. Address book failed to load, Outlook Express is incorrectly configured.
============================================================
Beschadigd adresboek wil wel eens helpen *.wab te hernoemen olexpress opnieuw opstarten maakt hij vanzelf een nieuw adresboek aan vervolgens weer je oude contacten importeren
============================================================

humzz zou het anders ook niet meer weten sorry m8 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb ik ook al gedaan maar helaas werkte ook niet.
Ik zit er steeds meer aan te denken om windows xp erop nieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok guys ik echt van alles geprobeerd.Ik heb zelfs xp ernaast op mijn d schijf neer gezet en daar alles wat met outlook over gekopieert naar de C.Maar zelfs dat mocht niet baten.
Als je KB van microsoft moet geloven werkt inderdaad outlook express 4/5 met pst files.Ik denk persoonlijk dat OE 6 dat ook heeft alleen misschien onder een andere filenaam.Helaas ben ik er niet achter gekomen welke dat was.
Misschien iets voor de DIE HARDS onder julie.
Ik heb alles maar weer geformateerd het was de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 05 januari 2002 09:53 schreef thunderguy het volgende:
Ok guys ik echt van alles geprobeerd.Ik heb zelfs xp ernaast op mijn d schijf neer gezet en daar alles wat met outlook over gekopieert naar de C.Maar zelfs dat mocht niet baten.
Als je KB van microsoft moet geloven werkt inderdaad outlook express 4/5 met pst files.Ik denk persoonlijk dat OE 6 dat ook heeft alleen misschien onder een andere filenaam.Helaas ben ik er niet achter gekomen welke dat was.
kee een ding weet ik 100% zeker Outlook express 4 en 5 wat jij zegt werken Zeker niet met .pst Ik heb in mijn vorige post geloof ik al ergens gezegd dat die met .dbx en .mbx en .idx werken die versies 4 werken met de laatste en versies 5 met .db. wou ik nog even op reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Net een check gedaan en OE6 werkt net als zijn voorganger (OE5) met dbx files. OE 4 werkte met ids en mbx bestanden.

De map waar je bestanden in staan , is dat ongeveer gelijk aan dit??
C:\Documents and Settings\user_name\Local Settings\Application Data\Identities\{07BC7F03-4D02-4D27-A1D2-965A1C930FAC}\Microsoft\Outlook Express
Verplaats de inhoud van de map en start OE opnieuw op.
De map wordt weer gevuld maar dan met lege bestanden.
Als het goed is heb je nu een leeg adres boek.
Kan je hier wel een adres in toevoegen?en blijft dit dan ook staan?
zo ja. dan begin je overnieuw met dit adresboek te vullen met contactpersonen.
Nu denk je " en mij mail dan?"
Die kan je importeren met de import functie onder "File"
Kies dan alleen voor "messages",(ik ga er van uit dat je een engelse versie hebt overigens)
Mocht dit niet werken ,dan zie ik het somber in voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 05 januari 2002 09:53 schreef thunderguy het volgende:
nee outlook express werkt zeker niet met pst files
in dit artikel wat jij bedoelt (Q191946) staat dat dit probleem zich voor kan doen als je een pst van outlook shared met outlook express.
maar ik zal es verder kijken wat je er nog meer aan kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik neem aan dat je hetvolgende al geprobeerd heb??
Uninstall Outlook Express. To do so, use the appropriate method for your computer:

Windows 95-Based Computer
Click Start , point to Settings , click Control Panel , and then double-click Add/Remove Programs .

Click Microsoft Outlook Express , click Add/Remove , and then click Yes .

Windows 98-Based Computer
Click Start , point to Settings , click Control Panel , and then double-click Add/Remove Programs .

Click the Windows Setup tab, click to clear the Microsoft Outlook Express check box, and then click OK .

Use Registry Editor to export (for backup purposes) and remove the following registry keys:

HKEY_USERS\DEFAULT\Software\Microsoft\Outlook Express
HKEY_USERS\DEFAULT\Software\Microsoft\WAB
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WAB
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{7790769C-0471-11d2-AF11-00C04FA35D02} (default value is "Address Book5")
Reinstall Outlook Express. To do so, use the appropriate method:

Windows 95

Click Microsoft Internet Explorer 4.0 , and then click Add/Remove .

In the Internet Explorer 4.0 Active Setup box, click Add a component to Internet Explorer , and then click OK . When you receive the prompt for Internet Explorer to check for components that are already installed, click Yes .

Click Outlook Express , and then click Next .

Click a download site, click Install Now , and then follow the instructions on the screen to finish the installation.

Windows 98

Click the Windows Setup tab, click to select the Microsoft Outlook Express check box, and then click OK .
edit:
fuck ik zie net dat je win xp hebt dan weet ik niet of dit gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wtf.. ik heb het niet helemaal doorgeleze maar voor diegene die het nnodig heb;

1. outlook EN outlook express en eet me kuthaar voor de versies want dat interest me neit.. slaan allebij hun zooi op in bestanden meestal *.pst extensie dacht ik ..

in ieder geval moet je ff iets met je mailbestand doen (test concept opslaan ofzo) en dan in het systeem zoeken op gewijzigde bestanden enzo dan heb je de mailbestand als je je ratio gebruikt

en dan kun je klooien.. groetsels ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Ok voor de laatste keer !!!
Outlook Express slaat zijn mail NIET op in een pst bestand.
Alleen Outlook 97/98/2000/2002 doen dit.
De mail van OE staat in een DBX file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yup, dbx bestanden..
en wil je weten welke dit zijn dan doe je even een search naar *.dbx.
dan verplaats je de gevonden dbx bestanden (hij maakt voor elke map een appart dbx bestand aan in tegenstelling to pst die er maar 1 maakt)
na het verplaatsen start je outlook express en als je mappen nu leeg zijn heb je de juiste verplaatst, daarna importeer je de oude dbx files om je mail terug te krijgen.
en voila, je hebt nieuwe dbx bestanden die niet corrupt zijn.
Pagina: 1