Een nieuwe handheld?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Zou het goed zijn als Sony of Microsoft een nieuwe handheld console zou maken?

Kom maar op, ik zal straks mijn ideeen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweenie... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Grrrrr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 28-10 20:23

Dennahz

Life feels like hell should.

Op vrijdag 04 januari 2002 14:29 schreef MrFreeman het volgende:
kweenie... :D
waarom reageer je dan? zeker om techposts te krijgen of niet? :(

maarre als sony een handheld zou maken zou dat wel vet zijn :P alleen hun gebruiken altijd cd's dus hoe ze dat willen oplossen weet ik niet.

een handheld van m$ nou nee.. dan heb je nog een halve pc mee inclusief bsod's e.d |:(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik ben altijd wel voorstander voor wat competitie, ook binnen de handhelds.
Want i.p. is er nu maar 1 belangrijke speler op de markt, en dat is Nintendo.

Kom maar op Sony.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Hmm, ik zou het niet zo'n heel goed plan vinden.
Dan vind er weer een splitsing plaats op dat gebied, van developers, en zal de consument nooit optimaal kunnen genieten van alle games, omdat ze dan sommige games niet op hun geliefde zakconsole kunnen vinden.

Sony heeft een hele tijd geleden ook al aangegeven dat ze er wel iets voor voelen games uit te brengen op de GBA. Op deze manier hebben bijde kampen er dus profijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-10 18:43

Sick Nick

Drop the top!

Gamegear -> geflopt
Gameboy is teveel 'ingeburgerd' om als concurent nog enigzins een voet in de markt te krijgen. Zou wel leuk zijn, maar gaat enorm floppen schat ik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:50
Hey Ilyc, jij hier??
[ontopic] neuh, hoeft van mij geen nieuwe handheld, ze zouden denk ik niet op kunnen tegen die van nintendo (die trouwens een paar nieuwe gaat/heeft (ge)releas(t)(en) met weer pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:04
Als sony d'r 1 op de markt brengt zal het idd wel weer met cd's zijn. Maar dan wel met van die kleinere cd's.

Sony heeft er trouwens wel 1 ontwikkeld maar nooit op de markt gebracht. Las ik in een gameblad uit Amerika.

Zal die pagina wel ff scannen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 12:13

Alpine

Twisted animator

De Lynx, GameGear en NeoGeo pocket color hebben het allemaal verloren van de gameboy.
Toen de gameboy nog in z/w was waren er al 2 handhelds met kleuren schermen (lynx, gamegear). Toch won de gameboy het van de andere 2. Iedereen kent de gameboy de meeste kinderen hebben toch wel een gameboy. Pokémon heeft ervoor gezorgt dat er opeens nog veel meer gameboys werden verkocht.

Sony zou het kunnen proberen maar ik denk niet dat het zo'n groot succes zal zijn. Ookal maken ze een 64-Bit of 128-Bit handheld de gameboy is gewoon onverslaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
offtopic:
ja schuey, zo nu en dan :)

Hmmm, we zijn allemaal eensgezind dit onderwerp. Waar ik eigenlijk naartoe wil sturen, is op welk gebied jullie denken dat de GameBoy verslagen ZOU kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:04
Dit is dus de portable ps-one. Is niet uitgebracht op de markt en zal ook wel niet uitgebracht worden.

Afbeeldingslocatie: http://213.10.66.179/just%20handheld.jpg

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Een nieuwe concurrent is er in de vorm van een Koreaans bedrijf. Het ding heet: GamePark32.

Als ik een link geef, wordt dat dan beschouwd als spam???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

tuurlijk niet, is toch in belang van dit topic
post maar

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Okee. Het is wel een Koreaanse site. Technische data heb ik ook niet, maar hier komt ie:

http://www.gp32.com
http://www.gamepark.com

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:58
Op vrijdag 04 januari 2002 15:31 schreef The_Will het volgende:
Dit is dus de portable ps-one. Is niet uitgebracht op de markt en zal ook wel niet uitgebracht worden.

[afbeelding]
Wat een lomp rotding.. vind die design echt lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik vind het jammer dat de GameGear geflopt is. Het was een goed apparaat, in kleur, toen de GameBoy nog steeds in zw/w was. Ik heb mijn GameGear jaren geleden alweer verkocht, en daarna een GameBoy color gehad, maar die haalde het niet bij de GameGear.
Sonic was zooo leuk, beter dan Mario.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Nah, de GamePark32 is al enkele maanden oud. Eerst was het apparaatje hot property, maar uiteindelijk is het development hell belandt, naast Kirby's Air Ride e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 21:25
De vraag is dus of het goed zou zijn?

Ja ik denk van wel, hoe meer handhelds er op de markt komen, hoe meer concurentie en dus hoe meer voordeel voor de concument.
Echter hoe meer verschillende merken hun eigen handheld lanceren, hoe sneller merken steeds met nieuwere versies komen. bijv. nintendo: GB, SGB, GBC, GBA (en dan tussen door nog compacte versies van die dingen)
Nou je bent echt niet blij als je net een game boy color hebt gekocht en er komt weer iets nieuws. Dit is ook de rede waarom ik persoonlijk zelf geen handheld meer heb gekocht sinds lange tijd.
Dus kort samengevat: Ja voor de features en development is het goed als er concurerende handhelds op de markt komen, maar heelaas zal door die concurentie ook steeds sneller een nieuwe versie uitgebracht worden, en zullen voor je oude ding geen nieuwe games meer gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat er wel een echt grote handheld concurrent moet komen voor Nintendo, maar niet meer.. en ik vind die taak eerder aan Sony (of misschien sega in de verre toekomst), en zeker niet aan microsoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Ik vindt het designe er goed uit zien alleen is hij wel wat groot en lijkt heb dat het schermpje er snel beschadigd.

Het maakt mij niet uit van wie mijn gekochte handheld afkomt.

Ik hou alleen met de volgende dingen rekening:

- Worden er veel spellen van gemaakt of goede titels.

- en zien de spellen er mooi uit.

Wat ik zelf van nintendo vindt.

Ik vindt dat ze hun wel degelijk hebben gehad als ze zo doorgaan.

Kijk nu naar die gameboy advance. Ik van mijn gameboy color overgestapt naar de gameboy advanced mooie beelden was ik erg blij mee.
Nu een jaartje later komen ze met een nieuwe uit. Ik balen dacht nu kan ik weer een nieuwe kon kopen en daar had ik dus geen zin in.

Gelukkig was het er 1 alleen met een ander uitterlijk ( slaat nergens op vindt ik )
Nu komt Sony met zijn PHP die dan ook daadwerkelijk met 3d aankomt.

Waarom zou ik liever van Sony kopen dan voor Nintendo gaan heel simpel:

Ik vindt dat nintendo zijn tijd wel gehad heeft slecht kwaliteit ( oke oke goed kwaliteit in 2d) maar ik wil 3d vandaar dat ik need for speed underground heb gekocht.
Dit spel is echt een flop dat komt omdat het apparaatje het grafisch geweld gewoon niet aan kan.

Conclusie:

Nintendo:

Ik vindt dat nintendo goede titels heeft maar na 10 keer mario in 2d ben ik het wel spuugzat.
ALs je met een nieuwe handheld komt zorg er dan ook voor dat deze ook echte veranderingen met zich meebrengt dit vond ik van de gameboy collor naar advanced toch niet zo.
Ik heb namelijk even op het internet gekeken naar goede titels in 3d. Zoals fifa in het 3d dit was dan ook onmogelijk en hebben ze niet uitgebracht valt me vies van ze tegen.

Sony

Hierin tegen ben ik heel erg voor ongeacht of ik de handheld al heb kunnen gebruiken laat staan kopen.
Zij komen met een apparaat met een goed groot scherm en met "ps1" grafisch geweld om het zo maar ff te zeggen.
Ik heb wat filmpjes ervan bekeken en het ziet er veel belovend uit ook de specs.
Vooral de kleine dvdtjes vindt ik een slimme oplossing van ze.
Daar staan ze over het algemeen over bekend de CD/DVD mediums.
Het filmpjes erop bekijken vindt ik ook een goed idee daar hou ik wel van als ik in de auto op de weg zit te kijken op mijn horloge hoe lang ik nog moet zitten voordat de camping in spanje in zicht is.

Ook hoef je, je niet druk te maken over de spellen reeks omdat dit wel goed komt.
Ze hebben uitstekende titels.

Wat ik nog veel beter vindt.

Dat ik weet als hij uitkomt dat er nog niet zo snel een vervolg erop zal komen omdat dit gewoon weg nog niet te behalen is ( het is 3d wat wil je nog meer )

Dat 3d hadden ze al bij de advance versie moeten toepassen dan was ik pas echt tevreden geweest over de GBA.

Dit is mijn stuk hopelijk heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Uhh, dude... dit topic is 2 jaar oud... ik hoop voor jou dat ie dit nog leest ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 22:23
Tja, het was tenmiste toch nog een degelijke post. Geen kick na 2 jaar enkel om te zeggen "m$ sucks'" of zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
heb het al op een ander topic gepost en wat aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gatygun: Dit is al het tweede oude topic wat je omhoog kickt. Het is goed dat je lange posts maakt, maar deze oude discussies zijn zelfs met een uitgebreide posts niet meer tot leven te wekken :)

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.