Toon posts:

creative of een labtec speakerset?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een betere keus? De creative fps1000 of de labtec 2514. Om het geld hoef je het ook niet te doen. Wie heeft ervaringen met beide merken en wat is beter, mooier enz.
Ik heb trouwens een creative sblive 1024

THNX

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:31
Nou, ik heb ze (helaas) beide nog nooit gehoord, maar als ik op m'n ervaringen af zou gaan, zou ik de Labtec kopen. Ik heb nu de Labtec LCS-2612, en die geeft echt supermooi geluid. Mijn volgende zou zeker een Labtec zijn...

Verwijderd

Hmmz ik heb zelfde geluidskaart en ben bezig om een Creative Labs FPS2000 te versieren..
Maar of die ander beter geluid heeft geen idee. Dus tja ik ga voor de FPS2000 ookal weet ik niet of de ander beter =

Xeno

Verwijderd

Ik heb een Live1024 in combinatie met de fps1000 boxenset. Mijn vorige set was een Labtec, maar ben er niet goed mee uitgevallen. Persoonlijk vind ik de het geluid van de fps1000 helderder. De bas is minder vol dan de Labtec, maar wel minder snel op te blazen. Iets dat met mijn Labtec al vrij snel gebeurde. Ik raad je de fps1000 set aan. Dit is puur op eigen ervaringen.

Verwijderd

Ik heb de Labtec 2514 gehaald en ben er _zeer_ tevreden mee. Destijds las ik dat veel mensen de voorkeur gaven aan die Labtec set boven de Creative namelijk, en ik denk dat ze wel gelijk hadden :) . Hier staat trouwens een review: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=10747

(bij de reacties staan wat meer ervaringen e.d.)

Verwijderd

weet je wat het ergste is, heb Labtec en Creative wel miljoenen keren in mijn hand gehad en vind creative beter, want labtec geeft zo'n blikken geluid

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 18:22

Robert

You have your answer..

bij de CID test kwam de LABTEC LCS 2514 als beste speakersurround set uit de test dus die heb ik toen maar genomen en het geluid is magnifiek !

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nou ik kan je een ding zeggen ga voor de creative speakers!.
En dan de fps2000, dat klinkt stukken beter dan de 1000 serie.

De fps2000 heeft digitale connectie en heeft een hogere wattage qua tweeters en bass.
ohja gelijk zo'n stark zwart kleurtje.

En je hoort weleens dat mensen extra geluiden hebben in hun fps1000 zoals een radio of andere geluiden, nou dat heb je niet met de 2000 serie.

Ook een voorbeeld, ik zat bij een maat van me meziek te luisteren, klinkt goed en zuiver, draai ik het zelfde liedje thuis, klinkt het vele malen mooier helderder dan bij hem.

Okee het kost je ietsje meer geld maar vergeet een ding niet je moet niet gaan bezuinigen op je monitor, geluidskaart en boxen, want je moet er toch de hele dag naar kijken en naar luisteren!!!

Kortom ga gewoon voor de Fps2000.
Met dat andere speaker setje heb ik geen ervaringen dus ik kan niet zeggen of die beter is maar die FPS2000 is al zo helder van kwaliteit, dusss...
succes er mee :)

39

Pagina: 1