Toon posts:

DVD-Player en GEFORCE2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een AOpen-1640PRO dvd-player en een GEFORCE 2 kaart van Creative gekocht.

Als ik het goed begrepen heb heeft de geforce een ingebouwde MPG-2 decoder.
Is dat dan ook voor dvd?

Het debiele is dat ik bij geen van de 2 apparaten ook maar iets van een DVD-Player gekregen heb. (FL 1100,= voor het zwikkie en niet eens een beetje software :( )

Dus tweede vraag, wat is een goede DVD-player, waar kan ik de volledige versie downen (ik heb al power-dvd maar die doet rare dingen met mijn geluidskaart (8-bits geluid geven, TIS een AWE-32 ).

En als die Decoder in mijn Geforce gebruikt kan worden, welke software doet dat dan, en waar kan ik die downen.

Moet toch nog 1 keer zeggen dat het achterlijk is dat je zoveel geld voor een leuk stukkie techniek neerlegd, en niet de software er bij krijgt die je mag verlangen. :(

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
heppie de oem versies? want daar zit idd geen software bij. Als je graag mooie boekjes, software en een prachtige doos wil moet je retail hebben

Verwijderd

probeer anders Cinemaster of WinDVD...

Verwijderd

Topicstarter
Komt i nu mee... moet je de retail hebben. Drive zit al in mijn comp..

=)

heb inmiddels al een paar zeer legale (NOT)dvd-players gedowned, blijken ook het geluid op 8-bits te zetten..

Maar dat geeft niks. ik heb opeens mijn PCI-128 weer aan de pruttel. (zomaar opeens, niet echt iets bijzonders gedaan (comps blijven vreemde dingen))

Dus nu doen alle players het gewoon..

Lekker.. vraag ik mij alleen af hoe ik kan zien of hij hardware dvd gebruikt.