Probleem embedded visual studio

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een probleem met embedded visual studio.
Toen ik het voor de eerste keer installeerde werkte het correct: Ik maakte een kleine applicatie in embedded Visual C, en als ik het runde kreeg ik een Pocket PC emulator op mijn PC waarin het programmaatje draaide.
Ik heb echter Windows (NT 4 maar het gebeurt ook bij 2000) pas ge-herinstalleerd en nu heb ik een probleem: In plaats van de emulator gebruiken, probeert hij verbinding met mijn device te maken.
Dat wil ik echter niet.
Hoe kan ik de emulatie omgeving default maken? (ik kan het nergens vinden)

Wat opvalt is dat bij de installatie van het pakket, het Pocket PC gedeelte niet wordt installeerd, ondanks het feit dat ik het toch selecteer. Ik moet dan achteraf handmatig daarvan de setup starten.

Verwijderd

Ik ga er gemakshalve vanuit dat je met de (.net) versie bezig bent. (eVC++ 4.0). Het kan volgens mij meerdere redenen hebben dat hij verbinding wil maken met je platform ipv je emulator. Ten eerste moet je bij de wizard kiezen voor x86em. Ipv x86. De instellingen voor de verbinding die hij maakt zit onder Tools->Configure Platform Manager... dat is de zelfde manager als onder Talisker en de remote tools. Als je je applicatie gaat runnen moet je ook even controleren of je in je WCE configuration toolbar de juiste SDK is gekozen (combobox naast je project naam).