Krakend geluid met Creative SB live! 1024

Pagina: 1
Acties:

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Sinds ik mijn CPU (PIII450@558) heb overgeklokt kraakt mijn geluid regelmatig. Dacht eerst dat het aan de fan die ik op mijn videokaart heb gezet lag, maar als ik de fan uitschakel blijft het geluid ook kraken. Toen dacht ik dat het door mijn geluidskaart kwam (TT SOLO-1 super simpel ding) dus ik zo'n SB live! gehaald maar nu is het nog steeds. Iemand enig idee waar het aan kan liggen??
THX

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

volgens mij ligt het aan het overklokken. :)

Verwijderd

OKAY, dat is flauw. misschien kan je even kijken bij die andere tread over PCI128 geluidskaart problemen.

Verwijderd

Als je er een netwerkkaart ernaast hebt zitten, moet je eens proberen die eruit te halen, en dan nog een keer luisteren naar je sb live.

Verwijderd

Probeer eens de manual van je Mobo te lezen meestal staat er in welk PCI slot je je geluidskaart het best kan zetten.

Meestal 3de slot.

Enuhh heb je de value versie SB live ?

had ik ook met de nadruk op HAD,Kl*te ding
werkte gewoon niet goed door die
sb16 emulator driver.
En bleef elke keer de kaart op ander adres en IRQ zetten.

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Het is ineens opgelost. Vraag me niet hoe maar hij kraakt helemaal niet meer. Heb hem nu op een dolby prologic versterker aangesloten (maar lijkt me sterk dat het daar aan ligt). Alleen staan nu de ruiten in de sponningen te klapperen onder het UT'en.
Beter!! :7

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Pagina: 1