Ik heb het probleem dat ik tijdens het gamen (vooral bij MOH:AA demo, maar ook bij vele andere games) vaak vastloop. Ik krijg dan plots een zwart scherm, de LED van mij HD activity blijft maar branden, en mijn scherm valt zomaar uit. (Aan mijn scherm ligt het niet, want ik heb het al geprobeerd op een andere PC)
Verder heb ik ook nog het probleem dat programma's als Internet explorer, Matlab... gewoon een aantal seconden tot minuten niet reageren, en dan plots doodleuk verder doen waar ze gestopt waren.
Ik heb al vanalles geprobeerd om dit probleem te verhelpen (nieuwe drivers voor XP, bios geflashed, ram stress test...) maar ik krijg het niet weg. Ik denk dat het een hardware-matig probleem is. Ik weet dat dit nogal vaag is, maar misschien zijn er mensen die hetzelfde al meegemaakt hebben.
Mijn systeem: Intel Celeron 800@900
256 MB SDRAM 133 MHZ
Sis630 chipset (ik weet het)
PC Chips MOBO M758LMR+
Verder heb ik ook nog het probleem dat programma's als Internet explorer, Matlab... gewoon een aantal seconden tot minuten niet reageren, en dan plots doodleuk verder doen waar ze gestopt waren.
Ik heb al vanalles geprobeerd om dit probleem te verhelpen (nieuwe drivers voor XP, bios geflashed, ram stress test...) maar ik krijg het niet weg. Ik denk dat het een hardware-matig probleem is. Ik weet dat dit nogal vaag is, maar misschien zijn er mensen die hetzelfde al meegemaakt hebben.
Mijn systeem: Intel Celeron 800@900
256 MB SDRAM 133 MHZ
Sis630 chipset (ik weet het)
PC Chips MOBO M758LMR+