NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
Heb hetzelfde met een Funai uit het jaar 'kruik' gehad, had bij mij met warmte/kou te maken. Is weinig aan te doen denk ik. Gewoon een oud beestje.
aanvulling: Het is dus duidelijk alleen je monitor en niet je GF2.
aanvulling: Het is dus duidelijk alleen je monitor en niet je GF2.
Heeft ermee te maken dat je monitor moet opwarmen. Heb dat met die van mij ook, volgens de handleiding moet de monitor eerst een half uur opwarmen totdat het beeld klaar is om geconfigureerd te worden. In werkelijkheid staat alles na een minuut of 5 wel weer op z'n plaats.
Dit is dus een heel bekend 'probleem' (is niet echt een probleem eigenlijk... hoord er nou eenmaal bij). Ik weet niet of dit bij alle monitoren voorkomt, maar bij die van mij (Samsung SyncMaster 900NF) en dat is een Aperture-grill monitor (met 2 van die draadjes), in ieder geval wel.
Dit is dus een heel bekend 'probleem' (is niet echt een probleem eigenlijk... hoord er nou eenmaal bij). Ik weet niet of dit bij alle monitoren voorkomt, maar bij die van mij (Samsung SyncMaster 900NF) en dat is een Aperture-grill monitor (met 2 van die draadjes), in ieder geval wel.
Ik heb hem nu aan een andere monitor gehangen en probleem is idd over. Thanx
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)