Toon posts:

[Camelot] Vraag... :-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee, ik heb de Openbeta van "Dark age of Camelot" gedownload en ben er helemaal weg van...

maar als ik na mn eerste quest weer naar mn trainer ga...hoe krijg ik dan nog een quest/task? als ik task intyp staat er dat ik geen member ben van een player guild ofzo...

wie weet hoe ik zo'n player guild join?

BvD,

Jasper

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:32
Duh gewoon ff met de leider praten, lijkt me vrij logisch

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Je bedoelt dat je de geen quest van hem krijgt? Dat komt dan omdat je een level omhoog moet gaan, je kan ook een groep formen door een character te selecteren en dan
/invite playername (playername is naam van character), of je moet gewoon aan de leider van ee groep vragen zoals BuxxerCrAsH dat zegt.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Verwijderd

Topicstarter
hoe vraag je dat dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 13:09 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Je bedoelt dat je de geen quest van hem krijgt? Dat komt dan omdat je een level omhoog moet gaan, je kan ook een groep formen door een character te selecteren en dan
/invite playername (playername is naam van character), of je moet gewoon aan de leider van ee groep vragen zoals BuxxerCrAsH dat zegt.
dat level omhoog... als je een level omhoog bent dan kun je je skills van bv je axe laten verhogen... niet een groep joinen...

maar opt begin moest ik 3 van die beesten slachten...toe zat ik ook neit in een groep...