CS, opengl en radeon 8500 werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 15:00
Hey jongens, ik heb een vraagje, ik heb een Radeon 8500 (drivers:3286). Nu heb ik het probleem dat Counter-strike niet werkt in opengl! Als je een game start, blijft het menu steeds in beeld. Dit hebt ik niet in D3D. Iemand een idee waar dit aan ligt? Moet ik instellingen veranderen bij m'n drivers?
Hopelijk heeft iemand een antwoord, groetjes Ernst

Verwijderd

druk op escape en dan resume game, of start cs op met de "-console" erachter (dus start->uitvoeren : "D:\Games\Half-Life\hl.exe -console" bij mij) en klik dan op console in het hoofdmenu, dan escape en dan kan je normaal spelen.

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 15:00
Jo bedankt ik ga het gelijk proberen 8-)

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Dat het menu in beeld blijft is inderdaad een bekend en vaag probleem. Inderdaad helpt het om 2X op escape te drukken, dus naar menu en weer uit menu. Of 1X escape en resume game klikken, das hetzelfde.

Mocht het niet werken, wat ik wel eens gehad heb direct na het gebruiken van CS na installatie van de Radeon8500 is het opnieuw isntalleren van Half-Life en CS

Mocht je een overflow error krijgen dan moet je even met google zoeken op "ATi fix counter retail" of "ATi fix counter mod" afhankelijk of je CS in een doos in de winkel hebt gekocht(dan dus de eerste) of als MOD voor Half-Life hebt gedownload (dan gebruik je dus de 2e)

Er is namelijk wat fout gegaan bij CS 1.3 waardoor je als Cheater gezien wordt met een Radeon Kaart in OpenGL

Breek je nek voorzichtig