• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-03 19:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
Hallo,

ik ben van plan een nieuwe mob tel te kopen maar van welke provider is het nou het beste ?

kpn
libertel
dutchtone
telfort
ben

alvast bedankt!

ik wil wel overal bereik hebben dus niet alleen bij mij in het dorp :)

Twitter

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:26
Dit rijtje is wel 100000000000000x langs geweest, maar de search gaat niet verder dan 60 dgn geloof ik.

1 KPN & Libertel voor bereik
1 Libertel als je ook goede klantenservice wil
3 als je relatief goedkoop wil en aardig wat kwaliteit BEN
4&5 Dutchtone(niet overal bereik) Telfort (zelfs in grote steden niet vol bereik)

Maar goed hier zal niet iedereen het mee eens zijn. Kijk naar je eigen wensen en ga na een winkel, die weten vaak wel hoe het bereik bij jou in de buurt is van deze vijf. Succes

no comment

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 12:52 schreef Martinus het volgende:
Ben heeft ook een uitstekende klantenservice trouwens...

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 14:56

BFS

Rude awakening

Persoonlijk ga ik voor Libertel om boven genoemde redenen idd. :)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• DJTimo
  • Laatst online: 12-03 18:09
Op vrijdag 04 januari 2002 12:55 schreef SVL het volgende:
Ben heeft ook een uitstekende klantenservice trouwens...
Mwaoh.....

Verwijderd

Ik :r van Ben. Geen bereik in Gemert (toch +20000 inwoners), en totaal geen bereik gehad in Duitsland en Oostenrijk toen ik onlangs op wintersport was.

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 12:52 schreef Martinus het volgende:
Dit rijtje is wel 100000000000000x langs geweest, maar de search gaat niet verder dan 60 dgn geloof ik.

1 KPN & Libertel voor bereik
3 als je relatief goedkoop wil en aardig wat kwaliteit BEN
4&5 Dutchtone(niet overal bereik) Telfort (zelfs in grote steden niet vol bereik)

Maar goed hier zal niet iedereen het mee eens zijn. Kijk naar je eigen wensen en ga na een winkel, die weten vaak wel hoe het bereik bij jou in de buurt is van deze vijf. Succes
/me is het hier wel mee eens :+

die klantenservice mayb not daar zet ik ben toch iets hoger neer :+
voor de rest perfect :P

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 12:57 schreef Blukske het volgende:
Ik :r van Ben. Geen bereik in Gemert (toch +20000 inwoners), en totaal geen bereik gehad in Duitsland en Oostenrijk toen ik onlangs op wintersport was.
geen bereik in t buitenland ligt meer aan je phone + de provider daar dan dat het aan ben ligt :+ ;)

Verwijderd

Idd Libertel dus en als je er iets te lang mee w8t wordt het Vodaphone ;)

• mughato
  • Laatst online: 01-03 16:45
libertel in Tollebeek? dacht het niet. maar ja wie komt daar nou.

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 12:59 schreef mughato het volgende:
libertel in Tollebeek? dacht het niet. maar ja wie komt daar nou.
zelfs nog nooit van gehoord zegt dat genoeg :? :P ;)

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 12:58 schreef mafiasven het volgende:

[..]

geen bereik in t buitenland ligt meer aan je phone + de provider daar dan dat het aan ben ligt :+ ;)
NOT! Ligt er ook aan of je provider roaming-contracten heeft afgesloten met buitenlandse providers. En als je een goedkope provider hebt, heeft die met een exclusieve provider een contract afgesloten. Dan kan je in Belgie bijvoorbeeld alleen met Proximus bellen en dus niet met de rest. Een duurdere provider zorgt ervoor dat je gewoon met alle buitenlandse providers kan bellen. En heb je dus in het buitenland meer bereik! En Ben heeft niet zoveel contracten lopen in vergelijking met bijvoorbeeld een Libertel :)

p.s. En de klantenservice van Ben....... :r

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 13:03 schreef Walhalla het volgende:

[..]

verhaal

p.s. En de klantenservice van Ben....... :r
toevallig weet ik dat ze in Duitsland gewoon met alle providers een roaming hebben :+
dus dat daar t bereik slecht is ligt echt aan je telefoon of de providers daar en niet aan ben..

de klantenservice van ben waar basseer jij je op als je roept :r
graag een onderbouwde mening :P

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 13:15 schreef mafiasven het volgende:

[..]

toevallig weet ik dat ze in Duitsland gewoon met alle providers een roaming hebben :+
dus dat daar t bereik slecht is ligt echt aan je telefoon of de providers daar en niet aan ben..

de klantenservice van ben waar basseer jij je op als je roept :r
graag een onderbouwde mening :P
Twee-en-een-half jaar geleden heb ik de verwijdering van de simlock op mijn Motorola aangevraagd. Tot op heden nog steeds niets ontvangen en bij navraag krijg ik elke keer weer te horen dat hij nu echt wordt opgestuurd. En dan na een maand opnieuw maar eens bellen, zelfde verhaal. Tot op heden nog steeds niet ontvangen. Gelukkig heb ik later een M35i gekocht.
Ik heb daarna op een gegeven moment mijn abonnement opgezegd, omdat ik over ging stappen naar Libertel. Maar de rekeningen bleven binnenkomen. Helpdesk bellen: oh, sorry, hebben wij gezegd dat telefonisch via de helpdesk een abonnement opgezegd kan worden? Nee, moet echt schriftelijk. (is een paar maanden later dus, dus paar honderd piek verder) Ik dus schriftelijk opzeggen. Nog steeds rekeningen. Helpdesk: nee, niets ontvangen. Ik nog eens schriftelijk opzeggen nu met aangetekende post. Ik heb gewoon meer dan een jaar extra moeten betalen, terwijl ik die hele sim niet meer gebruikte!!! En als ik erover bel, krijg ik alleen te horen dat ik inderdaad nog wel erg veel moet betalen en dat het incassobureau binnenkort echt moeilijk gaat doen! Ja, dan betaal ik wel :( Honderden guldens heeft dat geintje me gekost! :'(

Dan mag ik toch wel het volgende zeggen :?

De klantenservice van Ben....... :r

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 13:26 schreef Walhalla het volgende:

[..]

Twee-en-een-half jaar geleden heb ik de verwijdering van de simlock op mijn Motorola aangevraagd. Tot op heden nog steeds niets ontvangen en bij navraag krijg ik elke keer weer te horen dat hij nu echt wordt opgestuurd. En dan na een maand opnieuw maar eens bellen, zelfde verhaal. Tot op heden nog steeds niet ontvangen. Gelukkig heb ik later een M35i gekocht.
Ik heb daarna op een gegeven moment mijn abonnement opgezegd, omdat ik over ging stappen naar Libertel. Maar de rekeningen bleven binnenkomen. Helpdesk bellen: oh, sorry, hebben wij gezegd dat telefonisch via de helpdesk een abonnement opgezegd kan worden? Nee, moet echt schriftelijk. (is een paar maanden later dus, dus paar honderd piek verder) Ik dus schriftelijk opzeggen. Nog steeds rekeningen. Helpdesk: nee, niets ontvangen. Ik nog eens schriftelijk opzeggen nu met aangetekende post. Ik heb gewoon meer dan een jaar extra moeten betalen, terwijl ik die hele sim niet meer gebruikte!!! En als ik erover bel, krijg ik alleen te horen dat ik inderdaad nog wel erg veel moet betalen en dat het incassobureau binnenkort echt moeilijk gaat doen! Ja, dan betaal ik wel :( Honderden guldens heeft dat geintje me gekost! :'(

Dan mag ik toch wel het volgende zeggen :?

De klantenservice van Ben....... :r
das idd niet errug grappig :(
lijkt beetje op de klantenservice van D* die hebben ook dat soort geintjes.

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
dus het word geen ben :D

dutchtone heb ik zelf ook gehad.. alleen het bereik was niet echt perfect

telfort hmm kon eerst over schakelen naar libertel nu niet meer toch?

Twitter

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 13:33 schreef Goten het volgende:
dutchtone heb ik zelf ook gehad.. alleen het bereik was niet echt perfect
Ik had hier in Utrecht Dutchtone en het bereik was echt heel slecht. Need I say more? |:(

Verwijderd

libertel is vodaphone geworden?

ik heb libertel en daardat libertel vodphone is geworden heb ik nu maximale ontvangst *D

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 15:03 schreef wired het volgende:
libertel is vodaphone geworden?

ik heb libertel en daardat libertel vodphone is geworden heb ik nu maximale ontvangst *D
libertel is vodafone gewoon opgekocht door vodafone voor de rest niks aan de hand hoor ;) :+

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
En telfort is ook brak :)
slecht bereik; spam via sms (wat je niet af kan zeggen) brakke hlpdsk (toen ik voicemailbommen kreeg heb ik 8 keer moeten bellen voordat ze mijn voicemail uit konden zetten/ het probleem snapten |:( )

• Slipie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-02 17:54
ut beste netwerk is libertel daarna kpn ;)

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 16:26 schreef Slipie het volgende:
ut beste netwerk is libertel daarna kpn ;)
dus het beste is libertel.. dat dacht ik dus ook al :* dan word het dus een libertel telefoon :)

tnx allemaal

Twitter

Verwijderd

Ben, ongeveer, overal bereik, niet overal helemaal vol, maar genoeg. Niet duur, vooral in combinatie met een nieuwe GSM. En het is gewoon fijn :) Op 2 vind ik Telfort. Geld hetzelfde als bij ben, op de goedkope gsm's na bij abbo, maar verder ook wel ok.

Verwijderd

Ach mensen in iedere regio is de kwaliteit van de netwerken verschillend. Of nou Ben, Telfort of D* nou juist heel goed of brak berijk hebben is overal verschillend.
Wat wel vast staat is dat KPN en Vodafone de beste 2 zijn.

Ikzelf heb al 4 abo's van D* gehad, en dat bevalt vooral het laatste jaar zeer goed. Ook over de Klantenservice ben ik dik tevreden, heb mijn contract verlengd en kreeg voor 229 gulden een nwe 6210 en 2mnd gratiz abo!!

Het ligt er denk ik maar net aan wie je aan de lijn krijgt met de klantenservice en wie er voor je aan de telefoon was ;)

Je zal bij je vrienden moeten vragen wat in jou regio het beste is...

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:27

GaMbiNo

1337

Op vrijdag 04 januari 2002 12:48 schreef Goten het volgende:
ik wil wel overal bereik hebben dus niet alleen bij mij in het dorp :)
Dan vallen ze allemaal af behalve KPN en Libertel. :)

Meende dat je in Stiens woonde, da's hier vlakbij en de enigen die hier goed bereik hebben zijn die twee.

* GaMbiNo heeft KPN *D

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je (bijna) overal goed bereik wilt moet je toch nog steeds aan KPN en Libertel-Vodafone denken inderdaad.

Ik gebruik Libertel-Vodafone al een tijdje en ik ben er erg tevreden over.

Redenen waarom ik geen KPN zou nemen:

- Voor prepaid: Apart SMS-tegoed naast "gewoon" beltegoed, bij Libertel-Vodafone heb je gewoon 1 pot geld zegmaar, waar je alles mee betaald. Dit is een stuk overzichtelijker en er blijft geen "dood geld" liggen als je bijna nooit SMS'st.

- KPN prepaid ondersteund geen statusbericht voor SMS, dus je kunt niet opvragen of je SMS al is afgeleverd. (Kan bij Libertel-Vodafone prepaid wel, dit kost er niks meer om.) Dit kan wel bij KPN als je een abonnement hebt, maar dan moet je voor je bericht nog een aparte code toetsen (*NM#[spatie]). Ze ondersteunen niet de standaard SMS statusbericht functie die je eventueel in je telefoon kan instellen.

- Je beltegoed is bij KPN 6 maanden geldig, bij Libertel-Vodafone is dat 12 maanden.

- Bij KPN kun je met een prepaid SIM geen gebruik maken van WAP, wat bij Libertel-Vodafone wel gewoon kan. Dit kan bij KPN alleen met een abonnement dat data toestaat.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 19:08 schreef AtHomer het volgende:
Als je (bijna) overal goed bereik wilt moet je toch nog steeds aan KPN en Libertel-Vodafone denken inderdaad.

Ik gebruik Libertel-Vodafone al een tijdje en ik ben er erg tevreden over.

Redenen waarom ik geen KPN zou nemen:

- Voor prepaid: Apart SMS-tegoed naast "gewoon" beltegoed, bij Libertel-Vodafone heb je gewoon 1 pot geld zegmaar, waar je alles mee betaald. Dit is een stuk overzichtelijker en er blijft geen "dood geld" liggen als je bijna nooit SMS'st.
ja ik heb nu kpn (een pocketline gripz :r) en vind dat ook zeer kl*te vooral als je weinig beltegoed en geen smstegoed hebt.. dan moet je eerst weer zo'n kaart kopen en smstegoed opwaarderen (gaat weer een 10tje :() dat zuigt idd enorm bij kpn.

Twitter

• mughato
  • Laatst online: 01-03 16:45
eeeeh geldt dat niet voor alle prepaid abboos? ligt dan meer aan jou dan aan je provider. Wie belt moet betalen lijkt mij zo. ps dit pocketline gripz is toch wel een beetje uit de tijd. tijd voor iets leuks??
Pagina: 1