Godfather Bodybuilding topic reeks
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
wat ik wel weet is dat ik het als eerste tweaker heb
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Op vrijdag 04 januari 2002 12:30 schreef blitzkrieg het volgende:
de site van de makers?
Op vrijdag 04 januari 2002 12:29 schreef MrJ het volgende:
[..]
Volgens hun site zou het in het 1e kwartaal van 2002 moeten gebeuren...
[..]
Er zijn maar weinig spellen die ook daadwerkelijk uitkomen op de geplande datum.
Global Operations zou in november uitkomen werd in september gemeld, maar ja dat is nu ook al weer uitgesteld naar begin 2002.
Neemt niet weg dat ik natuurlijk wel hoop dat Unreal 2 zsm in de winkels ligt.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
ik zit er al lang op te wachten en ook op Unreal Championship.
Geniet maar tweak met mate
That's true.Op vrijdag 04 januari 2002 12:38 schreef asmoday het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat hij in februari oid al in de winkel ligt.
Er zijn maar weinig spellen die ook daadwerkelijk uitkomen op de geplande datum.
Global Operations zou in november uitkomen werd in september gemeld, maar ja dat is nu ook al weer uitgesteld naar begin 2002.
Neemt niet weg dat ik natuurlijk wel hoop dat Unreal 2 zsm in de winkels ligt.
Kijk maar naar B&W!
Goh wat was dat een aaneenschakeling van uitstel zeg!
Maar zijn er dan zoals boven al gevraagd sites waar dit allemaal keurig wordt bijgehouden?
Ik zou bijv. ook van WC3 en DOOM3 de geplande releases willen weten en/of wanneer deze Gold zijn...
Verwijderd
Releasedate's worden vaak met maanden weer uitgesteld, zal met Unreal2 dus ook wel zo zijn.
2003 anyone?
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
SlotjeEn wanneer komt nou dat ene spel uit?
Dit is HET heikele punt in de gameswereld. Vaak zit je maanden (of jaren) op een spel te wachten terwijl je geen idee hebt wanneer het uitkomt. Er zijn meerdere manieren om iig een indicatie te krijgen van de releasedatum.
Veel spellen hebben hun eigen site die snel en simpel te benaderen is via de website van de personen die het spel produceren.
Voor de rest zijn er meerdere gamessites om je een beetje op de hoogte te houden zoals de volgende:
www.gamers.nl
www.gamez.nl
www.gamesen.nl
www.gamesaddict.nl
www.spelletjesgarnaal.be (Belgische gamessite, reviews met humor)
www.avault.com
www.ign.com
www.gamespot.com
www.gameskool.nl (voor al je vragen over het maken van games)
www.clanbase.com (DE start voor HL/UT/CS/Q3 clans)
Op www.gonegold.com kun je kijken wanneer een spel 'gold' is. Dit houdt in dat een spel 'af' is en dat er een mastercd is en de produktie gestart kan worden. Als een spel gold is kun je het meestal binnen 2 weken in de winkels verwachten (iig in USA, daar willen ze nog wel eens voorlopen).
Ik ga uit van augustus
Verwijderd
of je kan onnodig slotje gaan roepenOp vrijdag 04 januari 2002 13:09 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Omdan effe de FAQ te quoten:
[..]
Slotje
hij zegt dat hij daar al gekeken heeft, maar er nog niet achter is gekomen...
@ topicstarer -> als je een mailtje stuurt naar iemand met connecties (bijv. een games magazine, bijv de Power Unlimited), misschien kunnen zij je wat meer zeggen...
ideetje
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Q. When will Unreal II be released?
A. Unreal II is scheduled for release in the first quarter of 2002.
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Ja duh, alleen geven ze zo vaak een release date, en DIE wordt nou juist iedere keer weer opgeschoven.Op vrijdag 04 januari 2002 14:48 schreef shotputty het volgende:
http://www.unreal2.com/faq.html
Q. When will Unreal II be released?
A. Unreal II is scheduled for release in the first quarter of 2002.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
bronEpic recently intimated that Unreal II would probably be released in the second quarter of 2002. No further specific details are available at this time, but speculation favours either late May or June 2002 as the candidate dates currently. It should be noted though that this could potentially shift further back if any problems in tuning the coding arise.
A recent post on Computer and video games.com said the following though:
"Also included in the schedule is a fixed date for Unreal 2. According to Infogrames, the massively anticipated Epic-developed PC shooter hits Europe on May 24, 2002."
Nog ff wachten dus...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()