nieuw emailadres problemen, dsmarty

Pagina: 1
Acties:

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 22:03
Ik heb een nieuw emailadres en heb in de config van rc5 het nieuwe adres ingevoerd. Nu wacht ik totdat ik in de stats van distributed kom om het adres dan te migreren. Echter ik sta al een dag of 10 op mijn nieuwe email te draaien maar ik kom niet in de stats van distri.???
wat is het probleem?

volgende vraag, ik flush op dsmarty.com maar daar is nu dus mijn oude en mijn nieuwe emailadres te zien. Kan ik de blokjes van mijn oude naar de nieuwe email "omzetten"?
M.a.w. kan ik de oude blokjes bij de nieuwe optellen zodat ik even hoog in de stats blijf. (-> vraag voor dsmarty)
Ik ga van jkv10@hetnet.nl naar jk.vegter@hccnet.nl

signature

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
als je bij alle 2 de mailadres kunt komen kun je op de site van d.net je oude adres retiren naar je nieuwe

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

de stats van dnet liggen er een beetje brak bij.. nog even geduld, zorg wel effe dat je het wachtwoord van je dnet account van je oude email adres hebt, anders kun je niet retiren..

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Brooks --> Voor het eerste moet je gewoon even wachten tot dnet de boel weer in orde heeft.

Dat tweede zal ik even voor je proberen te fixen, gelieve dat soort dingen voortaan via mail (dsmarty@dsmarty.com) te doen ipv forum.

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 22:03
ik zal effe geduld hebben, ik heb het paswoord nog dus dat is geen probleem.
Dsmarty, oke, gaat gebeuren.

signature