Hoe kan ik een gewoon plaatje "vager" krijgen zoals je vaak op webpagina's ziet. Ik heb al met het contrast en de helderheid lopen stoeien, maar dit werkt niet. Ik heb Photoshop, Paintshop Pro en MS Frontpage ter beschikking.
Photoshop:
Maak een nieuwe laag, vul die helemaal met de achtergrond kleur en zet die transparantie op 50% of 75%, moet je zelf maar beetje mee rommelen.
Maak een nieuwe laag, vul die helemaal met de achtergrond kleur en zet die transparantie op 50% of 75%, moet je zelf maar beetje mee rommelen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
of je kan met de alpha van t plaatje werken 
werk alleen in ie
, maarja
werk alleen in ie
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Inderdaad. Lijkt me toch stukken makkelijker en beter om het gewoon in het plaatje te doen.Op vrijdag 04 januari 2002 12:24 schreef disjfa het volgende:
of je kan met de alpha van t plaatje werken
werk alleen in ie, maarja
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dankjulliewel voor de snelle reacties, het is me nu gelukt met photoshop, dan een nieuwe laag met hierop een groot wit vierkant en dan met de "blend" gaan spelen.
vindt persoonlijk de "BLUR" optie veel leuker
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Zo'n lensflair vind ik ook altijd superOp vrijdag 04 januari 2002 13:00 schreef dusty het volgende:
vindt persoonlijk de "BLUR" optie veel leuker
Pagina: 1