Is dat geen overkill? en trekt die computer dat (250W). AGP is beschikbaar. Of ondersteunt het moederboard het niet?
Kan ik deze kaart bestellen of beter een TNT2 ofzo.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
De kick van Electric!
De kick van Electric!
Verwijderd
Nee is geen overkill,maar goede tnt2 kaart(GEEN m64!!) zal ongeveer net zo snel zijn, 250w is ZAT (heb zelf maar 235 watt, met een volledig met kaarten volgepropte kast en een p3-1000 en een GF3)Op vrijdag 04 januari 2002 12:11 schreef zandpaddo het volgende:
Is dat geen overkill? en trekt die computer dat (250W). AGP is beschikbaar. Of ondersteunt het moederboard het niet?
Verwijderd
Verwijderd
Ik dacht het dus niet he! Hou wel ff in de gaten dat die geforce T&L heeft.. en dat geeft (helemaal zo'n redelijk oud systeem) een enorme boost met spellen.Op vrijdag 04 januari 2002 12:22 schreef answer_man het volgende:
TNT 2 zal net zo presteren als de geforce 2 mx.
(anders probeer je et uit door ergens van iemand een geforce 2 mx te lenen he)
Verwijderd
Mogelijk ondersteunt het moederbord inderdaad de Geforce 2MX niet, hangt onder andere van de chipset af. Van de LX-chipset weet ik het zeker dat ie het niet ondersteunt; die zal sponntane reboots en dergelijke geven. De BX-chipset zal hem echter wel gewoon ondersteunen.Op vrijdag 04 januari 2002 12:11 schreef zandpaddo het volgende:
Verwijderd
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Shit, ik weet de chipset niet maar heb hem al besteld kan ik hem er zonder gevaar inzetten of is er kans op .....?Op zaterdag 05 januari 2002 00:12 schreef jeroen1107 het volgende:
[..]
Mogelijk ondersteunt het moederbord inderdaad de Geforce 2MX niet, hangt onder andere van de chipset af. Van de LX-chipset weet ik het zeker dat ie het niet ondersteunt; die zal sponntane reboots en dergelijke geven. De BX-chipset zal hem echter wel gewoon ondersteunen.
Ook hangt het af welk AGP-slot je hebt en het voltage ervan. Als het goed is MOET je voor een Geforce 2MX AGP v2.0 hebben en dat heeft de LX-chipset bijvoorbeeld ook NIET.
Wat een onzin, ik heb een PII-266 met LX-chipset met een Radion 32 MB SDR en geen spontane reboots en een GeForce 2 MX is backwards compatible, dus ondersteund ook AGP 1x.Op zaterdag 05 januari 2002 00:12 schreef jeroen1107 het volgende:
[..]
Van de LX-chipset weet ik het zeker dat ie het niet ondersteunt; die zal sponntane reboots en dergelijke geven.
Waarom? kheb hier een half jaar een LXmobo+Gf2pro gehad en no problemo (235watt voeding).Op vrijdag 04 januari 2002 21:52 schreef ByMeS_Dy het volgende:
Heb je een mobo met de 440 LX, dan kan je het wel schudden.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Als dit slaat op mijn stukje over UT als benchmark, dan heb je het mis. Als een spel (vooral UT) veel van je CPU vraagt en heel weinig van je videokaart maakt het bar weinig uit of die videokaart voor dat kleine beetje rekenwerk (wat het dan moet doen) de cpu belast.Op zondag 06 januari 2002 15:36 schreef tweakduke het volgende:
de geforce 3 is veel minder cpu gevoelig
ik denk dat een ti200 beter presteert dat tnt2 of andere meuk =)
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB