Ja hoor,
Met behulp van een php header decompression kernel signal is het mogelijk om de straling in de monitor zo te tweaken dat de bezoeker gehypnmotiseerd raakt door jouw php vervolgens doet hij alles wat jij in een flash generator serversited scripted code zet.
Hoop dat dit helpt.
Met behulp van een php header decompression kernel signal is het mogelijk om de straling in de monitor zo te tweaken dat de bezoeker gehypnmotiseerd raakt door jouw php vervolgens doet hij alles wat jij in een flash generator serversited scripted code zet.
Hoop dat dit helpt.
vind je het zo leuk om mensen te irriteren?
hardstikke leuk, ben uur aan het proggen, kom jij langs van "check m'n site"...
hardstikke leuk, ben uur aan het proggen, kom jij langs van "check m'n site"...
Whaahaa, ROFLMAO!Op vrijdag 04 januari 2002 12:17 schreef aquaman2002 het volgende:
ik was net een uur bezig geweest met iets voor mn site, maar toen sluitte mn compu af, dus alles weg....
Is ook stom ook, om zomaar dingen te openen (*.exe) zonder dat je weet wat het is, en zonder eerst te saven. Ik save elke 5 minuten als ik met iets bezig ben.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
heb helemaal geen verstand van java-appletOp vrijdag 04 januari 2002 12:19 schreef Osiris_NL het volgende:
Misschien iets met een java-applet???
ROFMAO???Op vrijdag 04 januari 2002 12:20 schreef OkkE het volgende:
[..]
Whaahaa, ROFLMAO!
Is ook stom ook, om zomaar dingen te openen (*.exe) zonder dat je weet wat het is, en zonder eerst te saven. Ik save elke 5 minuten als ik met iets bezig ben.
WAS best wel een goede vriend, dus ik d8, dat kan ik wel vertrouwen, zag eruit als GTA
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <html>
<head>
<title>STOUTE USER</title>
</head>
<body>
<H1>DRUK OP DE POWER KNOP</H1>
</body>
</html> |
|{ brrr }] |
:)*DOp vrijdag 04 januari 2002 12:25 schreef Yellow het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12<html> <head> <title>STOUTE USER</title> </head> <body> <H1>DRUK OP DE POWER KNOP</H1> </body> </html>
Verwijderd
Op vrijdag 04 januari 2002 12:25 schreef Yellow het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12<html> <head> <title>STOUTE USER</title> </head> <body> <H1>DRUK OP DE POWER KNOP</H1> </body> </html>
wheehehehe
dan plaats je dat bestand toch op je siteOp vrijdag 04 januari 2002 12:14 schreef aquaman2002 het volgende:
tis eigenlijk een revenge op iemand die een progje had gestuurd die mn compu afsluitte...
Negeren is vooruitzien
ik denk dat ie die wel aardig herkentOp vrijdag 04 januari 2002 12:32 schreef Bzzje het volgende:
[..]
dan plaats je dat bestand toch op je site
Gaat ie alleen maar op Stand-ByOp vrijdag 04 januari 2002 12:25 schreef Yellow het volgende:
code:
Ja maar de stekker eruit rukken is ook weer zo omslachtig ... wanneer gaat Ozboz nou 's van N/A af?
|{ brrr }] |
Verwijderd
Eej! nix slechts over flash & generator he!!!!oppassuh jonguh!!!Op vrijdag 04 januari 2002 12:04 schreef cutter het volgende:
Ja hoor,
Hoop dat dit helpt.
Topicstarter : Grow up.
Wij hebben hier net inhouse een plugin ontwikkelt voor Internet Explorer die via het net een stroomstoot naar je voeding stuurt waardoor deze doorbrand...alleen is de voeding dan wel dood.........dus weet niet of je dat wilt?
Yeah, right...Op vrijdag 04 januari 2002 12:57 schreef McVirusS het volgende:
Wij hebben hier net inhouse een plugin ontwikkelt voor Internet Explorer die via het net een stroomstoot naar je voeding stuurt waardoor deze doorbrand...alleen is de voeding dan wel dood.........dus weet niet of je dat wilt?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()