Toon posts:

Gran Turismo Tips and Tricks

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet je voor Gran Turismo 3 op de PS2 nog vette tips of tricks .......!!?

Plaats ze hieronder->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Gewoon zo strak mogelijk leren rijden... cheating of wall-banging suxx big-time :r

Net als in Gran Turismo 2, niks is zo erg als een n00b die met een Escudo stuiterend via de vangrails en andere auto's van de weg drukkend een race wint... :r

Stoerder is juist om met een wat mindere auto met strak rijden een race te winnen....

Tips/tricks op: http://www.game-revolution.com/games/codes/ps2/gran_turismo3_a-spec.htm

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind zelf nogmaals na dit 3000 x gezegd te hebben.!!
Het zelf ook 10x beter om zonder cheats te spelen.
Maar Cheats zitten niks voor nix in een spel en als je gewoon het racen tegen elkaar wat anders wil maken, en met die bepaalde cheats kan het.! Waarom dan ook niet.?

Mensen kraken iets veelste snel af......wat andere mensen misschien weer leuk vinden, maar omdat dit zo word afgekraakt het niet durven vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
THanks for the tuning guids..zoiets zocht ik..het gaat goed maar nu vast nog beter..

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op vrijdag 04 januari 2002 14:24 schreef thachizzle het volgende:
Ik vind zelf nogmaals na dit 3000 x gezegd te hebben.!!
Het zelf ook 10x beter om zonder cheats te spelen.
Maar Cheats zitten niks voor nix in een spel en als je gewoon het racen tegen elkaar wat anders wil maken, en met die bepaalde cheats kan het.! Waarom dan ook niet.?

Mensen kraken iets veelste snel af......wat andere mensen misschien weer leuk vinden, maar omdat dit zo word afgekraakt het niet durven vragen.
:?

Wallbanging is geen cheat, maar niet mooi om te zien (laten we het dan zo maar zeggen)....

Het mooiste is je eerste auto niet kopen maar winnen door op alle tests van een license goud te halen.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:04
Op vrijdag 04 januari 2002 16:17 schreef Devster het volgende:

[..]

:?

Wallbanging is geen cheat, maar niet mooi om te zien (laten we het dan zo maar zeggen)....

Het mooiste is je eerste auto niet kopen maar winnen door op alle tests van een license goud te halen.
Ik heb alles op brons, en sommige met moeite gehaald.
Goud zit er echt niet in.

Op http://members.home.net/smoke.alot/ kan je zien waar je wat kunt winnen.
Tip: laadt de pagina compleet en sla 'm op als complete webfile dus als *.mht.
anders blijf je aan het laden.

Eigen tips:
Verlaag de wagen (niet te vet)
Gooi dan de spring rate omhoog (tegen de 10 kg aan)
Speel met je chamber angle als je wagen over of onderstuur heeft. Ik zet de waarde meestal op 1.5 voor en 1.0 achter.
Koop een volledig instelbare versnellingsbak en pas deze goed aan.
Krijg je een baan met lange rechte stukken dan zet je 'm zwaarder, tune je je bak verder dan ook etc.

B.D.W. Dit is een spel waarbij ik zelfs niet eens over peins om te cheaten!!!
Pagina: 1