Weet je voor Gran Turismo 3 op de PS2 nog vette tips of tricks .......!!?
Plaats ze hieronder->
Plaats ze hieronder->
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Vandaag is het feest en morgen ook.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Op vrijdag 04 januari 2002 14:24 schreef thachizzle het volgende:
Ik vind zelf nogmaals na dit 3000 x gezegd te hebben.!!
Het zelf ook 10x beter om zonder cheats te spelen.
Maar Cheats zitten niks voor nix in een spel en als je gewoon het racen tegen elkaar wat anders wil maken, en met die bepaalde cheats kan het.! Waarom dan ook niet.?
Mensen kraken iets veelste snel af......wat andere mensen misschien weer leuk vinden, maar omdat dit zo word afgekraakt het niet durven vragen.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Ik heb alles op brons, en sommige met moeite gehaald.Op vrijdag 04 januari 2002 16:17 schreef Devster het volgende:
[..]
Wallbanging is geen cheat, maar niet mooi om te zien (laten we het dan zo maar zeggen)....
Het mooiste is je eerste auto niet kopen maar winnen door op alle tests van een license goud te halen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq