asus v6800 ddr tvout probleem

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik heb een oude c64 monitor (kleur) en die heeft een rechtsreekse composit-in ingang, als ik een kabel van mijn v6800 naar die monitor doe, en ik zet die monitor aan, heb ik gewoon tv-outbeeld (als ik tvcc2000 aanzet).

MAAR

ik wil het ook graag op m'n gewone televisie.

ik heb dus een videorecorder, met scart ingang, nou heb ik een speciale kabel gekocht, die van composite naar scart omgetoverd word, en er zitten ook kabeltjes aan, om geluid, in die scartkabel te proppen.

als ik alles aangesloten heb, zet ik m'n vcr op het scart signaal, en ga ik met m'n tvtje zoeken, ik vind de zender, van de tvout, alleen deze blijft lopen, van boven naar beneden (razendsnel) heel irritant,

wat ik ook zo vaag vind, is dat het tv vakje in m'n configuratie scherm, grijs is...

en er zit een optie bij (als ik in het grijze vak kijk) om scanline te veranderen???

weet iemand wat ik verkeerd doe???

kan dat zonder meer, van composite, naar scart???, ik d8 het wel, waarom zouden er anders kabels van bestaan?

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:53

Johnny E

Dôh !!

Ik heb het zelfde probleem, het schijnt te komen door een aardlus die veroorzaakt wordt door de TV kabel. Een galvanische scheiding zou de oplossing zijn (tussen tv kabel en tv moet ie komen) maar die zijn moeilijk te vinden. Suc6

Specs!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
hmmz,

er is dus een nieuwe tvcc uitgekomen
met scanline functie

aangezien ik midden in een verbouwing zit
kan ik het dus niet uitproberen :(((