Impulse Tracker 2 naar.......

Pagina: 1
Acties:

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:02
Onder Windows9X gebruikte ik altijd Impulse Tracker 2, een errug fijne tracker vind ik.
Maar nu ik ben overgestapt op W2K kan ik um niet onder windows draaien en zoek ik dus naar een goed alternatief onder windows...
ImpulseTracker3 is in de maak maar ondertussen... :'(
Heeft er iemand een gedegen alternatief gevonden?

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• StratoFarmer
Heeft niemand hierover iets te melden?
D'r waren toch wel een hoop trackers bij tweakers kan ik me herrineren.....

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Probeer Modplug Tracker es. www.modplug.com

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Modplug kicked ass!!!!!

Die kan alles namelijk en de player is ook vet handig, kun je al je modjes lekker afspelen met een playlist en al, shuffle :P

Gewoon de beste uitzoeken en die erin pleuren en klaar is Clara, knallen met die hap. Ik heb op dit moment een playlist van pak ehm beet 300 goede nummers. Shuffle aan en lekker afwisselend.

Voordeel van MODPLUG?? Hij leest *.IT *.MOD en sinds kort ook goed *.XM Hij leest eigenlijk bijna *.* wat mods betreft :)

Verwijderd

yep.. maar voor 't afspelen gebruik ik mod4win, heeft nog steeds de beste kwaliteit geluid! ;)

• StratoFarmer
Ja ok, harstikke bedankt enzo maaruh ik zoek dus eigenlijk een 'tracker'en dus niet een mod-player....any-one?

<correction>

hoho is herinner me net dat dat idd ook een tracker is, maar die voldeed niet echt.

</correction>

Pagina: 1