Snik snik, na installatie van WinME is mijn MP3 codec een beetje stuk... In virtual Dub kan ik nu bij compression nog wel MPEG Layer 3 selecteren, maar krijg dan de meest vreemde bitrates, tot max 56 kb/s 24 kHz het lijkt wel of de andere helft verdwenen is....
WinME heeft bij de installatie jouw FHG MP3 professional codec overschreven met de FHG MP3 advanced codec. De advanced codec kan niet zo hoog als de pro. Daarom kan je dus het beste het programma waar de pro codec in zat opnieuw installeren. Heb ik zelf ook last van gehad.
Byteripper.
Byteripper.
Damn, welk programma zou dat kunnen zijn ??
MusicMatch Jukebox (of zoiets) of iets anders. Ikzelf heb de codec "kaal" voor je liggen, dus zonder programma.
Byteripper.
Byteripper.
Kun je me die mailen of kan ik hem ergens downen??
ik heb dit probleem ook gehad, maar dan in Windows 98. Ik denk dat dat op dezelfde manier is op te lossen.
In de windows\system directory, wis 'l3codeca.acm', zorg ook dat het daadwerkelijk weg is.
Als je nu de nieuwste divx codec installeert, wordt automatisch de goeie (pro) versie van fhg-mp3 codec geinstalleerd.
In de windows\system directory, wis 'l3codeca.acm', zorg ook dat het daadwerkelijk weg is.
Als je nu de nieuwste divx codec installeert, wordt automatisch de goeie (pro) versie van fhg-mp3 codec geinstalleerd.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het werkt, thnx
is winMe verder wel lekker?
dan install ik em ook
dan install ik em ook
WinME == Draaien als de brandweer
Het beste kun je een kale install doen. Ikke ook gedaan en na post pc doet ie 15 s over het booten
Het beste kun je een kale install doen. Ikke ook gedaan en na post pc doet ie 15 s over het booten
Pagina: 1