Op een aantal PC's hier weigert de HP4000 z'n instellingen te onthouden mbt. papierformaat.
Standaard staat deze op 'letter' en ik wil die op 'A4' hebben. Als je in de map printers met de rechtermuisknop op de printer klikt gevolgd door 'properties' en daar het papierformaat goed zet dan 'vergeet' hij dit gewoon weer (bv. als je dit 2 keer na elkaar doet staat er de 2e keer weer gewoon 'letter' geselecteerd).
Omgeving: Netware 5
Het printen gaat via een netware queue, maar ook als ik de printer rechtstreeks aansluit blijft dit probleem bestaan.
Wat ik al geprobeerd heb:
• printer rechstreeks aansluiten
• nieuwste drivers HP
• alle updates Windows NT4
• alle printers verwijderen en opnieuw installeren
• met regedit zoeken naar deze instelling (niet kunnen vinden overigens)
• zoeken bij Deja
• zoeken bij HP
Iemand dit eerder gezien? Ik moet erbij zeggen dat het op bijna alle PC's hier goed gaat (in totaal zo'n 60) maar dat er iets van 3 of 4 PC's zijn waarbij het _niet_ goed gaat.
Standaard staat deze op 'letter' en ik wil die op 'A4' hebben. Als je in de map printers met de rechtermuisknop op de printer klikt gevolgd door 'properties' en daar het papierformaat goed zet dan 'vergeet' hij dit gewoon weer (bv. als je dit 2 keer na elkaar doet staat er de 2e keer weer gewoon 'letter' geselecteerd).
Omgeving: Netware 5
Het printen gaat via een netware queue, maar ook als ik de printer rechtstreeks aansluit blijft dit probleem bestaan.
Wat ik al geprobeerd heb:
• printer rechstreeks aansluiten
• nieuwste drivers HP
• alle updates Windows NT4
• alle printers verwijderen en opnieuw installeren
• met regedit zoeken naar deze instelling (niet kunnen vinden overigens)
• zoeken bij Deja
• zoeken bij HP
Iemand dit eerder gezien? Ik moet erbij zeggen dat het op bijna alle PC's hier goed gaat (in totaal zo'n 60) maar dat er iets van 3 of 4 PC's zijn waarbij het _niet_ goed gaat.