Toon posts:

Beste instellingen van BIOS MSI K7266 PRO2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik wil mijn machine optimaal benutten, zoals iedereen. Nu ben ik alleen nog niet zover gevorderd met de instellingen.

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn BIOS het beste kan instellen, de hardware die ik heb :

MSI K7266 PRO2
AMD ATHLON XP 1700+
ELSA GLADIAC 511

Ik hoop het te vernemen, mail het me anders naar : hilcofrens@hotmail.com

Alvast bedankt!!!

Hfunny

Verwijderd

Ik hoop het te vernemen?? :?
ROFL!

Hoe je het het beste kunt instellen kan niemand je vertellen ben ik bang, dat zul je geheel zelf moeten doen.
Kijk anders eens in het mobo-boekje, daar staan vast en zeker wel wat dingen die je kunnen helpen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 11:06 schreef SunStorm het volgende:
Ik hoop het te vernemen?? :?
ROFL!

Hoe je het het beste kunt instellen kan niemand je vertellen ben ik bang, dat zul je geheel zelf moeten doen.
Kijk anders eens in het mobo-boekje, daar staan vast en zeker wel wat dingen die je kunnen helpen. :)
Kan mischien iemand aangeven wat dat het belangrijkste is om op te letten, of wat is het beste binnen XP om je performance flink omhoog te laten gaan..

Verwijderd

Kies "High Performance Defaults" in je BIOS. :P
Let wel op:
This option is for power or overclocking users only. Use of high performance defaults will tighten most timings to increase the system performance.
Verder, gewoon proberen! :+

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ik kijk rustig mee, want over 1 week begin ik de onderdelen te ontvangen ik heb dezefde specs als hfunny, behalve ik heb een Radeon 8500 [275/275]

w00t

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
Op vrijdag 04 januari 2002 11:14 schreef Digital_Cow het volgende:
Kies "High Performance Defaults" in je BIOS. :P
Let wel op:
[..]

Verder, gewoon proberen! :+
Als je dit doet, moet je wel even je USB-poorten met de hand enabled in de BIOS...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 11:16 schreef Canard het volgende:

[..]

Als je dit doet, moet je wel even je USB-poorten met de hand enabled in de BIOS...
Bedankt alvast!! Ik ga het even uit proberen..

Zijn er ook nog zaken waar ik bij het instellen van WIN XP op moet letten?
Pagina: 1