The devil is in the details.
[forum=MF]
we kunnen het beter opheffen geloof ik
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Vraag me af hoe je dan toch weet dat je er meer dan 3200 hebt (?)Op vrijdag 04 januari 2002 10:47 schreef Marc00 het volgende:
Ik kijk ff in me info zie ik 13 posts per dag staan
Dus ik denk he heb ik zo lang niet gepost dan.
Nee heb ik 1906 posts in plaats van meer dan 3200!!
Waar zijn al me andere posts gebleven?!?!?!
EDIT: Sjees, wat wordt er hier weer eens snel gereageerd :-S. Had m'n bericht nog niet getikt of er zijn er al 5 x-tra bij
Verwijderd
Op vrijdag 04 januari 2002 10:48 schreef Markuz het volgende:
EDIT: Sjees, wat wordt er hier weer eens snel gereageerd :-S. Had m'n bericht nog niet getikt of er zijn er al 5 x-tra bij
Is een vriendelijk bedoelde tip
Verwijderd
Je hebt nog heel wat te lezen. Kijk ff in die andere 2376512387 topics over dit in LA andersOp vrijdag 04 januari 2002 10:52 schreef Marc00 het volgende:
En waarom worden de hk posts weggehaald als ik vragen mag?
lees ff 1 van de andere 1000 topics hieroverOp vrijdag 04 januari 2002 10:52 schreef Marc00 het volgende:
<edit>
niet zo overdrijven Courage
Die worden niet weggehaald, alleen van je post-counter afgehaald.. Da's alles.. (en geen reden om je nou druk over te maken i.m.o.)Op vrijdag 04 januari 2002 10:52 schreef Marc00 het volgende:
[topic=368319/1/25]Op vrijdag 04 januari 2002 10:55 schreef Marc00 het volgende:
Ik vind het inderdaad leuk als ik veel posts heb (per dag)
die posts zullen dan wel allemaal in de HK zijn zeker?
dus niet echt nuttig NFI
Verwijderd
Uh oh... Beware...Op vrijdag 04 januari 2002 10:55 schreef Marc00 het volgende:
Ik vind het inderdaad leuk als ik veel posts heb (per dag)
Als je ff bij mijn eerste post had geteld dan had je gezien dat ik zo'n 1200 posts in de HK heb en die heb ik liever dan dat ik ze zie verdwijnenOp vrijdag 04 januari 2002 10:56 schreef D2k het volgende:
[..]
[topic=368319/1/25]
die posts zullen dan wel allemaal in de HK zijn zeker?
dus niet echt nuttig NFI
Dat kan maar ze komen echt niet terugOp vrijdag 04 januari 2002 10:58 schreef Marc00 het volgende:
Als je ff bij mijn eerste post had geteld dan had je gezien dat ik zo'n 1200 posts in de HK heb en die heb ik liever dan dat ik ze zie verdwijnen
<zeik mode>[b]Op vrijdag 04 januari 2002 10:58 schreef Marc00 Als je ff bij mijn eerste post had geteld dan had je gezien dat ik zo'n 1200 posts in de HK heb en die heb ik liever dan dat ik ze zie verdwijnen
je bent er geen 1 kwijt
je ziet alleen niet meer hoeveel het er zijn
</zeik mode>
waarom ga ik deze discussie aan eigenlijk
Ik zie ze verdwijnen zeg ik tochOp vrijdag 04 januari 2002 11:00 schreef D2k het volgende:
[..]
<zeik mode>
je bent er geen 1 kwijt
je ziet alleen niet meer hoeveel het er zijn
</zeik mode>
waarom ga ik deze discussie aan eigenlijk![]()
![]()
Verwijderd
Oh, ik heb al 1000 posts, nu ben ik GoT-like, yeah right
is feitelijk onjuistOp vrijdag 04 januari 2002 11:04 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Ik zie ze verdwijnen zeg ik toch
Verwijderd
Newbie op GoT misschien, maar geen Newbie in de onderwerpen van dit Forum, dussuhOp vrijdag 04 januari 2002 11:06 schreef Marc00 het volgende:
Ik heb nog nooit een newbie zo zien mee doen in een topic
En één moet de eerste zijn
Verwijderd
In je subtitle : excists moet zijn exist... en dan de zinsopbouw nog maar vraag dat maar aan je leraar EngelsOp vrijdag 04 januari 2002 11:06 schreef Marc00 het volgende:
Ik heb nog nooit een newbie zo zien mee doen in een topic
Waarom post je dan? als je geen meningen wil?Op vrijdag 04 januari 2002 11:04 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel geinig staan (ik hoef geen meningen van anderen)
HK post gaan eraf is al lang en breed besproken in LA.
HK is een extraatje! geen doel op zich. En mensen die kicken op een hoog gemiddelde... tjah...
Misschien dat daarvoor juist de hk posts eraf gaan
Op vrijdag 04 januari 2002 11:04 schreef Marc00 wat:
ondertitel: exist
Who is John Galt?
Verwijderd
Op vrijdag 04 januari 2002 11:13 schreef justmental het volgende:
[..]
offtopic:
ondertitel: exist
Als de doelstelling van een forum zou zijn: behaal in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk posts, dan was daar vast wel een leuk scriptje voor te schrijven.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ja ik wist niet zeker hoe je dat schreef jaOp vrijdag 04 januari 2002 11:10 schreef Courage het volgende:
[..]
In je subtitle : excists moet zijn exist... en dan de zinsopbouw nog maar vraag dat maar aan je leraar Engels
Verwijderd
En waren alle beveiliginkjes er al uit gehaald enz.Op vrijdag 04 januari 2002 11:15 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Wat zul je het saai hebben op het forum als je geen meningen van anderen wilt. Volgens mij is dat zo ongeveer de eerste doelstelling van een forum.
Als de doelstelling van een forum zou zijn: behaal in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk posts, dan was daar vast wel een leuk scriptje voor te schrijven.
Maar daar gaat het dus niet om, maar die Marc00 zal wel alleen in dit topic gewoon uitleg gehad willen hebben over waarom zijn zuur verdiende (?) puntjes opeens verminderd waren, en omdat ie 3 jaar een winterslaap heeft gehouden en dus die 'HK posts eraf' topic gemist heeft
Ja, toch maar eens in kijken dan zo af en toe?Op vrijdag 04 januari 2002 11:21 schreef Marc00 het volgende:
Ik kijk nooit in het mededelingen forum dus hoe kon ik dit nou weten
jij, want n00b=newbie=nieuw en jij bent toch wel ietsje nieuwer hier dan ikOp vrijdag 04 januari 2002 11:22 schreef Markuz het volgende:
[..]
Wie is nu hier de n00b?
Verwijderd
Na meer dan 950 posts nog steeds niet weten hoe het er aan toe gaat
Vraag je je toch af wat belangrijker is (?), die pixeltjes met als resultaat: 950
of nadenken en weten wat je hierzo nou eigenlijk doet
Wat zit je te lullen over 950Op vrijdag 04 januari 2002 11:28 schreef Markuz het volgende:
Dan mag je wel eens wakker worden
Na meer dan 950 posts nog steeds niet weten hoe het er aan toe gaat
Vraag je je toch af wat belangrijker is (?), die pixeltjes met als resultaat: 950
of nadenken en weten wat je hierzo nou eigenlijk doet
Ik zie nergens 950 staan hoor
Verwijderd
Je posts zijn weg, jammer maar helaas.
Het is allang aangekondigd, er zijn meerdere topics over geweest (ook in de HK!)
Volgende keer een beetje rondkijken en de search gebruiken voordat je een topic opent.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()