[idee] Elektronica subforum

Pagina: 1
Acties:

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Er komen regelmatig vragen in OCM voor over elektronica dingen.
Hoe sluit ik ledjes aan.
Hoe regel ik mijn fans.
Hoe maak ik een looplicht
enzovoort
Allemaal hardstikke leuk. Ik vraag me af of er belangstelling zou zijn voor een apart forum waar meer van dit soort dingen kunnen worden besproken.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nee, geen nieuw subforum :).

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 09:38
imho past het wel bij ocm. en volgens mij is hier al es eerder iets over gezegd, maar ik kan het ff niet vinden

Maak je eigen poll

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 10:37 schreef IceStorm het volgende:
Nee, geen nieuw subforum :).
toelichting :?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op vrijdag 04 januari 2002 10:45 schreef TrailBlazer het volgende:

[..]

UTFS >:)
dit is al regelmatig gevraagd volgens mij :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• IceStorm
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 04 januari 2002 10:45 schreef TrailBlazer het volgende:
Omdat dat imho allemaal prima in OCM kan en omdat ik gok dat er niet genoeg topics zijn voor nog een nieuw forum.
Het is overigens aan de hardware mensen te bepalen hoor maar wat mij betreft, nee.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

[topic=341438/1/25]
[topic=200479/1/25]

bijv :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

jaa :)

doen!

met papier mache kun je alles maken!!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op vrijdag 04 januari 2002 10:46 schreef IceStorm het volgende:
Omdat dat imho allemaal prima in OCM kan
Mee eens.. Vaak heeft het ook nog te maken met casemodding, dus het past allemaal prima daar..
en omdat ik gok dat er niet genoeg topics zijn voor nog een nieuw forum.
Hmm.. Twijfelgeval..
Het is overigens aan de hardware mensen te bepalen hoor maar wat mij betreft, nee.
Hmm.. Ik kan wel een voorspelling doen.. Van de hardware mensen is het ook nee.. ;)
Overigens is het wel zo dat Kaj. dit nog steeds op z'n agenda heeft staan (volgens het laatste topic daarover!)

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Ik heb een van de draadjes hierboven gelezen. En daarin waren eigenlijk alleen de users voor en de modjes tegen. Maar ja mischien is de tijd er nu wel rijp voor af en toe ene discussie opnieuw openen kan geen kwaad

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 10:51 schreef TrailBlazer het volgende:
Ik heb een van de draadjes hierboven gelezen. En daarin waren eigenlijk alleen de users voor en de modjes tegen. Maar ja mischien is de tijd er nu wel rijp voor af en toe ene discussie opnieuw openen kan geen kwaad
Vrijblijvend voorstel Evolution:
V&V forum " ontmantelen" en hiervoor in de plaats een Elektronika forum plaatsen :7

De vraagstukken betreffende Virus & Veiligheid kunnen dan natuurlijk in software algemeen afgehandeld worden.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:45 ]

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

VV is toch iets heel anders dan SA... Nog een forum erbij lijkt me geen goed plan, dan kan je wel forums blijven maken :)

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 14:30 schreef hdd het volgende:

[..]

Klinkt wel erug computer idee..
Dan lopern er in OCM erg veel Computer ideeers rond

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op vrijdag 04 januari 2002 10:49 schreef Twynn het volgende:
Overigens is het wel zo dat Kaj. dit nog steeds op z'n agenda heeft staan (volgens het laatste topic daarover!)
Was dat niet zn agenda voor 2001? :+

Ik denk niet dat er nog een subforum bij moet komen en/of bij komt, maar _als_ er ooit nog een sub bij gemaakt wordt dan denk ik dat een Algemeen Electronica-forum wel een goede kans maakt.
Hiermee bedoel ik dat ik denk dat een dergelijk subforum nog best interessant kan zijn en een goede aanvulling kan zijn voor GoT.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 15:44 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]

Was dat niet zn agenda voor 2001? :+

Ik denk niet dat er nog een subforum bij moet komen en/of bij komt, maar _als_ er ooit nog een sub bij gemaakt wordt dan denk ik dat een Algemeen Electronica-forum wel een goede kans maakt.
Hiermee bedoel ik dat ik denk dat een dergelijk subforum nog best interessant kan zijn en een goede aanvulling kan zijn voor GoT.
Wat zou de reden zijn om op een gegeven moment te besluiten tot zo'n forum. Ben ik wel benieuwd naar. Een wanhopige schreeuw van de gebruikers. Erg veel topics die in dat forum passen en wat is dan veel

• FlipFlap
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

In [topic=318265] schreef Kaj als reaktie op de vraag naar een forum Soldeer Plezier:
Op maandag 12 november 2001 23:12 schreef Kaj. o.a. het volgende:
..
Ok, genoeg off-topic.
Komende week zal het een en ander duidelijk gemaakt worden over welke koers de hardwareforums de komende tijd zullen gaan varen, en daar wilde ik het nu even bij laten. :)
Nu is mij het enigzins ontgaan wat de koers geworden is, maar ik vind het weer een leuk moment om deze vraag weer eens aan de orde te brengen :P

ff niets

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
volgens mij balanceren we op het randje van ja en nee wie geeft het duwtje

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 04 januari 2002 16:31 schreef TrailBlazer het volgende:
volgens mij balanceren we op het randje van ja en nee wie geeft het duwtje
IK :+

-- DUW --

Verwijderd

Delete V&V en verwelkom Electronica Algemeen ! :)

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ben zelf tegen,
heeft geen zin om voor elke hype telkens weer een forum te openen, als je echt wat wil leren over electronica zijn er zat sites over die zooi te vinden.
Er zijn honderden mailinglists en noem maar op.

* TheGhostInc vindt dat dat buiten Tweakers gaat, net zo goed als een basic programmeer forum ook niet echt boeiend is, gewoon een howto lezen en klaar.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

zo'n actie heb ik vorige maand ook gestart, zonder succes. Ben nog steeds voor btw.
het argument "hier zijn niet genoeg topics voor" lijkt me niet opgaan, die komen er vanzelf meer zodra er een forum is(Zo is het met V&V toch ook wel een beetje gegaan). Ik denk nog altijd dat er een groot aantal GoTters is dat geintreseerd is in een dergelijk forum.
Met mij zijn er waarsch. ook nog wel vele anderen die best de mod willen uithangen, dus dat kan ook geen probleem zijn.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 04 januari 2002 16:57 schreef TheGhostInc het volgende:
als je echt wat wil leren over electronica zijn er zat sites over die zooi te vinden.
Er zijn honderden mailinglists en noem maar op.
dit geldt ook voor overclocken -> OCM dicht.
dit geldt ook voor processoren, moederboerden en geheugen -> PMG dicht?
dit geldt ook voor linux etc -> NOS dicht?

die argumenten gaan eigenlijk voor elk subforum hier op, zullen we heel Tweakers opdoeken?

Verwijderd

[topic=345250/1/25]
[topic=231351/1/25]

Ik wil graag een topic waar deze dingen onder passen, dus zelfbouw of zoiets. De vraag is dan weer of dat samen gaat met elektronica tot Zelfbouw/elektronica.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

FlipFlap-> De enigen die actief wat van het nieuwe beleid hebben gemerkt, zijn de mensen die hier in LA kwamen vragen waarom hun topic (wat voor de 8342ste keer hetzelfde onderwerp behandelde) door een van ons gesloten werd. :)
Maar, speciaal voor jou, hier nog even de link naar het FAQ-topic in HA: [topic=331509/1/100]

Sjord-> Spudguns staan we hier niet toe, en die superlaarzen; tja.. dat zal een keuze worden tussen GT en HA, waarbij ik naar GT neig...

Nog even in het algemeen: mijn agenda is electronisch, dus dat schuift vrolijk door. Ik snap jullie vraag om een dedicated electronicaforum wel, maar ik ben nog steeds van mening dat OCM dat er wel bij kan hebben.
Pagina: 1