Pop-ups scanner wizard XP

Pagina: 1
Acties:

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Topicstarter
Ik ben niet bepaald de eerste die een vraag stelt over XP + scanners, maar hier komt 'ie;

de HP3300c werkt goed, maar elke keer als ik de PC aan zet komt de scanner and camera wizard naar voren. Op annuleren drukken heeft geen zin, hij blijft steeds terug komen. Maar als ik even de stroom eraf haal, of de USB aansluiting eruit trek geeft 'ie dit aan, druk ik op close en is er niets meer aan de hand tot ik de PC weer uitzet.

(En de pc aan laten staan doe ik niet, hij maakt zo veel lawaai zo vlak bij m'n bed). Al zou het wel goed zijn vor de }:O

Het maakt trouwens niet uit of ik boot uit hibernation of na fatsoenlijk afsluiten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

In je configuratie bij "scanners en camera's" staan de instellingen.
Daar kun je het geloof ik ook uitzetten.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Topicstarter
Klopt, maar dan kan ik de knoppen meteen niet meer gebruiken. En dan gaat m'n familie stressen omdat de scanner 'niet meer werkt'. |:(

Ik kan 'm uitschakelen, en dan een scriptje draaien om 'm weer aan te zetten na opstarten, maar ik hoop dat het anders kan. Of gewoon wachten op betere drivers. Maar aangezien er al een update voor de drivers geweest is via windowsupdate ga ik er niet van uit dat er snel een nieuwe komt..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)