Iemand met een Iiyama *?*

Pagina: 1
Acties:

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hallo,

Misschien hoort dit hier niet thuis, I'm not sure. Ik ben op zoek naar het telefoonnummer van Iiyama Benelux. Ik heb namelijk m'n monitor bij ze laten repareren, vannochtend staan ze aan de deur, m'n monitor terug maar er werkt nog minder van dan voorheen :(

Nu heeft die kerel dus ook m'n boekje meegenomen waar hun tel nr en mijn klantnummer in staan. Erg handig.. Heeft iig iemand dat boekje nog, met hun telefoonnummer erin? Ik kan 't op hun site ook niet vinden.. |:(

TIA!

Een zeer teleurgestelde Koen :/

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:07

dominic

will code for food

Iiyama Service Center

024-3790683

Of

onsiteservice@iiyama.nl

Zorg dat je monitor NIET door Teleplan vervoerd wordt, want dan kun je nog weeeeeeken wachten..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

edit : laat maar

Verwijderd

Ik denk dat je Teleplan moet hebben: 024-3790683
Iiyama: 020-4460404

Vriendelijk blijven helpt.

• Paradise
  • Niet online
Tnx bitprobe.

Maar hoezo niet door Teleplan laten vervoeren? Volgens mij heb ik niet veel keus, en dat heb ik de laatste keer dus ook laten doen. ( Heeft me idd wel een kleine maand gekost :'( )

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
om wat van monitor gaat het :?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:07

dominic

will code for food

Tja had dus hetzelfde, plus dat de monitor was gevallen waardoor die weer terug kon. Probeer, als je niet om Teleplan heenkunt, iig de plannings afdeling zsm aan de lijn te krijgen, ook al is de afspraak bevestigd.

Ze zijn bij mij ruim 7x een afspraak niet nagekomen.

Download my music on SoundCloud

• Paradise
  • Niet online
Op vrijdag 04 januari 2002 10:01 schreef happy3736 het volgende:
om wat van monitor gaat het :?
Een Iiyama Vision Master Pro 410 A702HT. Ik had eerst last van een verspringend beeld, en een deel van 't beeld 'zag' ik gewoon niet meer. Ik dacht dat 't iets in de ophang van de beeldbuis in de monitor was ofzo.

Nu heb ik 'm terug, zit er rechtsonderin een groene waas in m'n scherm, en werken enkele knoppen niet meer zoals de breedste instelling en degauss. Nu heb ik dus nog minder aan dat ding dan voorheen :(

Thanks again bitprobe, zal eraan denken :)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:24
ga er maar effe voor zitten want er staan bij Teleplan en Iiyama nog zeker een vijftigtal reparaties op stapel van de VM 451 Pro

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Op vrijdag 04 januari 2002 10:02 schreef bitprobe het volgende:
Tja had dus hetzelfde, plus dat de monitor was gevallen waardoor die weer terug kon. Probeer, als je niet om Teleplan heenkunt, iig de plannings afdeling zsm aan de lijn te krijgen, ook al is de afspraak bevestigd.

Ze zijn bij mij ruim 7x een afspraak niet nagekomen.
Pechvogel. Bij mij was het na 'slechts' 6 niet nagekomen afspraken al geregeld >:) (en een extra retourtje omdat 'ie ook zwaar beschadigd was)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Teleplan is zo slecht nog niet hoor mensen. Ik had bij de Mycom veiling een LG 795FT+ gekocht voor 620 piek. Binnen 2 dagen gekregen, no probs. Maar hij was dus vaag aan de randen toen ik hem aanzette en dat bleef. Het was er een van November 2000, een jaar oud dus. Ik Mail naar Mycom, moet via LG zelf (Teleplan dus) zeggen ze. Ik gemailt, formuliertje invullen en werkdag later gebeld, moesten bestelt worden. Gister telefoon, ja ze zijn binnen en vandaag gekregen. Ik blij :). Ik had die verhalen ook gehoord dat je een nog erger gerapareerde terugkrijgt. Ik heb dus een advies: Zet DUIDELIJK in je mailtjes dat je een NIEUWE wil en geen GERAPAREERDE. Dat heb ik gedaan en dat werkt. Kan ik nu tenminste genieten van het Mooie Spul op me bureau :9~
Pagina: 1