ik heb laatst een gforce 3 (asus v8200) gekocht, en met de drivers van die kaart, ziet midtown madness er niet uit, ik kijk door de auto's, gebouwen en wegen heen. Anderen spellen draaien perfect, alleen midtown madness niet. Waar ligt dat aan? ik draai winxp pro. Heeft microsoft hier ergens een patch voor zodat ik dit spel toch goed kan spelen?
Kijk hier eens rond: http://www.microsoft.com/games/midtown/
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Komt dat niet doordat Asus vroeger drivers had waarmee je sommige muren in games doorzichtig kon maken? Ik meen me daar iets over te herinneren. Probeer eens om de laatste drivers te installeren voor je GF3, maar neem dan deze van Nvidia zelf.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nope, hij heeft XP, maar hij moet gewoon die update installeren...Op vrijdag 04 januari 2002 17:06 schreef MarkyB het volgende:
deze drivers werken GEGARANDEERD
ftp://217.120.32.165
nee, de nieuwste drivers werken juist nietOp vrijdag 04 januari 2002 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nope, hij heeft XP, maar hij moet gewoon die update installeren...
bij mij werkt ie ook niet (vage strepen enzo). Heb alles al geprobeerd, nieuwste update, pedestrians uit etc. maar het blijft er vaag uitzien.
Verwijderd
Een vriend van me had/heeft dat ook. Alleen als hij mm in de safe mode opstart doet hij het maar dan speel je in de allerlaagste resolutie en rijd het spel heel vaag
Jawel, maar mét de update...Op vrijdag 04 januari 2002 17:10 schreef MarkyB het volgende:
[..]
nee, de nieuwste drivers werken juist niet
Verwijderd
ftp://ftp.microsoft.com/deskapps/games/public/midtown2/mm2pat.exe, dat is alles wat je nodig hebt
Zelfde probleem met me GF2MX, veroorzaakt door detonator 4 drivers. Teruggaan na een lagere versie werkte, de patch heb ik nog niet geprobeerd!
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
werkte bij mij nietOp vrijdag 04 januari 2002 19:19 schreef Braadkip het volgende:
ftp://ftp.microsoft.com/deskapps/games/public/midtown2/mm2pat.exe, dat is alles wat je nodig hebt
Pagina: 1